luni, 23 iulie 2007

VIDEOCLIP * Nicola - Doar noi doi



Versuri: Nicola - Doar noi doi

Nu-ti imaginezi ce mult mi-ai lipsit
Nu m-ai cautat prin lume sau nu m-ai gasit
Imi doream sa te ating,alergam sa te prind de mana
Daca timpul nu a trecut indeajuns de mult
Sa ma iei in brate sa-mi spui ca nu te-am pierdut
Si sa ne ascundem de ploi
Sa nu ne gaseasca iar goi impreuna

R: Cat as vrea sa ma iei de mana
Cat as vrea sa fugim impreuna
Sa zburam spre niciunde
Departe de lume
Doar noi doi

Strazile pe care tot merg ma ascund sau ma pierd
Nu mai sunt la fel de pustii atunci cand ma chemi
De ma vei iubi pana-n zori am sa-ti dau aripi sa zbori langa mine

Rx2:

Visele sa fie-n culori
Soarele sa iasa din nori
Sa ne-alinte-n zori
Tu sa fii cu mine
Vreau sa ma trezesc langa tine

Ma privesc in ochii tai si stiu tot ce simt
Si nu si nevoie de timp ca sa stii ca nu mint
Am visat pentru noi caeram departe de ploi ïmpreuna

Niciun comentariu: