duminică, 6 ianuarie 2008

Britney Spears, la spital

Solista americana Britney Spears a fost transportata, ieri, la spital cu o ambulanta, la doar cateva ore dupa o disputa pe care a avut-o cu fostul ei sot, dansatorul si rapperul Kevin Federline, legata de custodia celor doi copii ai lor. Posturile de televiziune din Los Angeles au difuzat imagini care o arata pe Britney, in timp ce este dusa cu targa la o ambulanta sosita in fata resedintei ei din Studio City. Vedeta a fost dusa la spital, dupa ce si-ar fi pierdut cunostinta din cauza unei substante neidentificate inca.



EDIT: A iesit din spital. E acasa linistita :D Stiu eu :P

4 comentarii:

Meghindo spunea...

God bless her lost soul...
traieste intr'o lume a ei care nu o va duce prea departe...
anyway...It's Britney bitch!

Livero spunea...

sa speram ca isi revine ea

Meghindo spunea...

orice s-ar intampla este o si v-a ramane o legenda,parerea mea,si-a facut un nume si din moment ce tot mapamondul ii stie numele eu zis k a reusit sa faca un statement,plus de asta k tot ce stim este din media si cum de obicei fiecare infloreste ce aude si transmite mai departe nu se poate stii cu adevarat ce se intampla,insa eu unul cred k orice ar face,orice decizie ar lua,e constienta de asta,fiecare facem greseli,si ea este o la fel de normala ca noi toti si si noi daca am fii in locul ei,la fel ar scrie tabloidele si despre noi,tu de exemplu k ai intrat la WC la Carrefour si cum se poate ca tu cu banii tai sa intri in toaleta la carrefour orhideea,e de-a dreptu jalnic si patetic k un nume ca tine sa foloseasca o toaleta publica,toata populatia terrei probabil se asteapta k tu,la banii tai,sa ai o toaleta din marmura si cu elemente de platina si diamante,portabila la orice ora din zi si din noapte dupa tine...asta ca sa fac o exagerare a integii idei ...
oricum,Brit just be yourself

Livero spunea...

Eu chiar merit toaleta de marmura :D
Sunt vedeta :D
Star in Blogosfera :))))))))
Sau hi5 star :D
Inca nu m am hotarat :D