luni, 12 mai 2008

Pisicute spre adoptie :) CINE VREAAAAAAAAAAA? :)

Numele meu este Stefania Rotaru si de trei saptamini viata mea s-a schimbat radical si din pacate nu in bine.Asta pentru ca sotul meu m-a parasit exact in Saptamana Mare a Pastelui pentru odomnisoara de 30 de ani .Problemele sint foarte mari deoarece noi locuiam intr-o garsoniera cu 300dolari pe luna iar eu din salariul de 800 roni.nu imi pot permite sa mai ramin aici si sint nevoita sa stau intr-o camera cu alcineva .In aceasta garsoniera de un an de cind stau am si niste pisicute .Pisicute cu care m-am mutat indiferent de locurile in care am stat si pe care le-am crescu cu foarte mare grije si dragoste.Nu am avut niciodata intentia sa le dau dar acum cu durere in suflet trebuie sa ma despart de ele deoarece proprietara la car ma mut cu mare gerutate imi accepta catelul cu conditia sa-l car in fiecare zi cu mine la servici.De aceea va implor sa ma ajutati sa le gasesc in locusor in care sa stea pentru ca daca le dau in strada asa cum ma ,,sfatuiesc, , unii le condamn la o moarte sigura cu atit mai mult cu cit ele sint nascute si crescute numai in casa si sint foarte atasate de catel.VA IMPLOR SA VA INDURATI DE ELE TOTI CEI CARE IUBITI ANIMATELE .Sint foarte frumoase si curate,bine ingrijite si raslpatesc afectiunea pe care le-o oferiti de 1000 de ori .Sint singurele suflete care mi-au fost aproape in aceste zile groaznice pe care le traiesc dupa 17 ani de casnicie.MULTUMESC. Ma puteti contacta la tel.0726836547. Au nevoie urgenta de ajutor pentru ca in 5 zile trebuie sa parasesc casa in care locuiesc.MULTUMESC DIN INIMA Pray Pray Pray

Niciun comentariu: