miercuri, 17 septembrie 2008

Ramasitele Comunismului

Ramasitele comunismului sunt in politica dar sunt reprezentate foarte bine si de minunatele asociatii de locatari/proprietari. Turnatorii si agentii secret sunt babele sclerozate si mosii care nu au avut o ..... de 1000 de ani. In fata blocului meu are sediul central "baba cu catelul" care tine evidenta persoanelor din bloc. Cine vine, cine pleaca, cine vine in vizita si unde sta. Pentru ca cineva vine in vizita la mine cateva ore pe zi / de doua - trei ori pe saptamana, babele nebune si mosii au considerat ca este necesar un scandal la administratie pentru ca la mine locuieste o persoana in plus.

Acum ma chinui sa ma informez care sunt pasii urmatori. Sa merg sa fac si eu scandal si sa dau cu baba de toti peretii? Sa fac reclamatie pe la administrator/primarie/judecatorie. Diferenta de plata nu este mare dar BABA nu are drept de castig :D Refuz sa ma las invins de rautatea si nesimtirea ne.... care nu au nici un sens in viata si au decis sa le faca viata un chin si altora. Nu am mai dormit bine de cateva zile din cauza nervilor. Sper sa nu dau ochii cu baba in lift pentru ca este posibil sa primesc mancare si gazduire gratuita de la stat in perioada urmatoare :D

Ce se poate face cand administratia trece o persoana in plus la intretinere. Pe sistemul barfelor pot sa spun si eu ca la etajul 5;apart 65 locuiesc 5 persoane si gata; mai conving doua retardate de BABE ca am dreptate si gata, fac un cadou fericit persoanelor de la 65 :)

2 comentarii:

BOIERU spunea...

Boierule, lasa ca nici aici in America nu e mai bine. Aici se cheama "good neighbor", si in principiu se ocupa cu "ochiu si timpanu". Niste nemernici care nu au ce face toata ziua, si care , vezi Doamne, vor sa te ajute. Bafta, si nervi de otel!

Livero spunea...

si oare nu mai mor ? :D ce rau am ajuns dar.................. oamenii astia nu au viata lor.......... sau asta este ? spionaj la nivel inalt de bloc, cartier