vineri, 12 decembrie 2008

Preventel - Baza de date comuna ORANGE ZAPP CONNEX :D

Catre ORANGE Romania,


Am primit un sms prin care sunt informat ca a fost inscris ca datornic in "evidenta operatorilor de telecomunicatii".
Doresc sa stiu in ce baza de date am fost incris, deoarece stiu ca conform dispozitiile legii privind protectia datelor cu caracter personal 677 / 2001 trebuia sa mi dau acordul inainte de inscrierea mea in orice baza de date. La semnarea contractului nu am semnat si alte acte care sa va ofere acest drept.

Intrucat Autoritatea pentru Protectia Datelor Personale , a declarat ca nu se pot constitui intre agenti economici, care opereaza pe aceeasi piata sau pe piete diferite, structuri similare cu birourile de credit; (asta inseamna ca, doua firme nu pot sa utilizeze cu consecinte impotriva unor consumatori, datele legate de restantele inregistrate de acestia) si conform legii privind protectia datelor cu caracter personal 677 / 2001, cer scoaterea mea din aceasta baza de date.

Astept un raspuns scris din partea dumneavoastra in care sa se precizeze conform carei legi sau paragraf din contract am fost inscris in aceasta baza de date, denumirea bazei de date si administratorul acesteia,in speranta rezolvarii pe cale amiabila a aceste situatii.

Cu respect



Nu am platit patru saptamani abonamentul la ORANGE si am fost informat ca am inscris intro baza de date a celor ce au datorii la ORANGE mai mari de 30 de zile. Nu preciza ce baza de date dar de pe internet am inteles ca se numeste PREVENTEL. Pentru moment nu am primit nici un mesaj din partea lor cu explicatii. La banca daca mergi semnezi un acord ca accepti sa fii inscris la BIROUL DE CREDIT daca intarzii mai mult de 29 de zile dar la ORANGE..........

Cine are dreptul sa se foloseasca de datele mele personale si sa nu mi ceara acordul?? Se trezi ORANGE care in mesaj nici macar nu precizeaza care este denumirea bazei de date si alte detalii. In contract nu scrie nimic dar ORANGE este mai presus de lege. Urmeaza sa trimit o scrisoare recomandata si astept raspunsul lor si dupa sa vad pe unde trebuie sa fac reclamatie.


PS: Am platit abonamentul si acum nu sunt probleme dar tot nu renunt :D


Niciun comentariu: