duminică, 10 aprilie 2011

Tarky a ajuns in preselectiile pentru X FACTOR UK

Foto: Facebook

Cantaciosul care are de platit cateva milioane catre domnul Mihai Traistariu, in urma unui proces pierdut a trecut de etapele pentru a ajunge in fata juriului de la X FACTOR.
Vedeta se crede ajunsa deja si in editiile live difuzate de ITV 1 desi aparitia in fata juriului nu reprezinta ajungerea in editiile live si nici macar nu garanteaza difuzarea in cadrul emisiunilor inregistrate care prezinta preselectiile ( sunt sute de participanti numai intr-o singura locatie)

TARKY asteapta scuze de la presa tabloida din Romania pentru a putea sa spuna "''DA-SUNT MINDRU CA SUNT ROMAN''
Aflat aproape de gloria X FACTOR, Tarky promite pe profilul sau de facebook ca urmeaza sa uite de prietenii care nu au binevoit sa l felicite pentru aceasta mare performanta, dupa ce reuseste sa devina de succes pe piata muzicala din UK

"Tarky Cristian Merci LAURENTIU.chiar aveam nevoie de felicitarile tale,ca alti asa zisi amici nu au facut-o.De asta,cand voi ajunge sus,ai voi uita si inlatura pe multi.Te sarut.Si merci inca o data"

In timpul scandalului cu Traistariu :D a aparut si un alt mare cantacios care se lupta alaturi de Traistariu impotriva maleficului Tarky si dezvaluia ca a fost abordat de acesta cu propunerea de a face un scandal sexual public in care sa fie implicat Traistariu si asa sa devina vedete nationale.

Traistariu a castigat procesul si cei doi cantaciosi au disparut iar din ochii publicului si mai nou au devenit si buni prieteni pe facebook, aranjand sa se intalneasca cand Tarky binevoieste sa se intoarca in tara plin de gloria din UK.
Si uite asa cei mai mari dusmani devin cei mai buni prieteni online sau ma rog, sunt pe cale sa devina cei mai buni prieteni ca doar scandalul a trecut de ceva ani si nu mai are rost sa sara ca mici hiene in acuzare sau in aparare, doar pentru a capta ceva atentie publica.


TARKY, NU UITA ASTA ESTE TARA TA ! :D

40 de comentarii:

Anonymous spunea...

sunteti jeguri presa d 2 lei

Anonymous spunea...

ce blog e asta?se vede de la o posta ca incearca sai faca reclama ,incercind sa denigreze un altul.Tarky lasa-i sa vb urit ca urit au fost crescuti.SUCCES TARKY

Anonymous spunea...

Chiar nu imi placea de Tarky,Dar acum imi dau seama ca presa la denigrat,facindu-i scandaluri.CE ROST ARE SA AMINTITI DE SCANDALURI CU TRAISTARIU CHIAR ACUM?DEZGROPATI MORTII?Traistariu e ok,iar Tarky la fel.muncesc amindoi pt cariera.NU-I MAI TIRITI VOI IN NOROI.SUNTETI MIZERI.Tarky,lupta mai departe,lasa-i dai in mama lor de necalificati.Bafta la x factor in u.k

Anonymous spunea...

nu e frumos din partea unui ziarist care se respecta,ca pe unul sa-l faca in chip de diavol{tarky}.iar p celalalt inger{traistariu}hai ma lesi?ce rost au scandalurile?nu ne mai intereseaza.e veche povestea.
Tarky e acum pe culmile gloriei si bravo lui,asa ca nu va mai contraziceti.NU-MI PLACE DE NICI UNUL DIN EI DAR NUI MAI COMBINATI AIUREA.Succes Tarky.

Anonymous spunea...

din cate am vazut p pag de facebook a lui tarky,el este si admis la selectii,deci a trecut nu numai ca a si ajuns in preselectii.nici eu nu il placeam dar acum il simpatizez.bravo lui.numai laude pt el.rupele gura la toti tarky.astia iti vor raul.felicitari.
P.S.Ai pus-o pe DALMA in fund

Anonymous spunea...

Sorinqk: Sa vedem emisiunea si dupa mai comentam. Nu reprezint presa, este doar o parere personala despre comentarile facute de Tarky care acum asteapta scuzele presei pentru a spune ”sunt mandru ca sunt roman” Indiferent de presa, nu imi plac persoanele care gandesc asa. Este mandru ca este roman indiferent de presa si parerile lui. Sa nu uitam ca el a cautat scandalul si normal ca presa a profitat de ocazie. Singur si a facut imaginea asta si a intretinuto pe la emisiuni gen Acces Direct si Happy Hour ( si altele de genul acesta ) A platit si plateste pentru cateva zile de ”glorie” La Romanii au talent a cantat ok, sa vedem la X Factor

Anonymous spunea...

ce conteaza la ce emisiuni a fost Tarky in Romania?si daca a fost ,eu una personal l-am vazut ca el cinta in emisiuni,cu videoclipuri noi si dansatori.Are tot dreptul sa urasca Romania.Eu am 18 ani de cind sunt in Anglia si nu am simtit nevoia sa mai vin in tara.Ati vrut sa-l distrugeti,el a plecat alungat de voi si acum e la X FACTOR.Hai sa scrieti de el acum nu?si inca cum?Iar rastalmaciti cuvintele....CE CAUTA TRAISTARIU IN ECUATIA ASTA?SI am vazut si emisiunea cu acel baiat HUAN-care TRAISTARIU LA ADUS IMPOTRIVA LUI TARKY.Acum dati poze cu el cum il pupa p unul?ce ziceti voi?E GAY NU?Hai no mai dati dp cires.AUZI?Domnul Traistariu.....hai,hai si asta e gay.DECI NU INCERCATI SA DISTRUGETI,CE ALTII APRECIAZA PESTE HOTARE.BRAVO TARKY.

Anonymous spunea...

DACA NU ITI PLACE DE O PERSOANA,NU SCRII DE PERSOANA AIA.TARKY ESTI TARE.BRAVO.SUCCES LA X FACTOR.LASA PROSTII SA SCRIE.DA-LE CEVA IN GURA.M--E.SUCCES TARKY

Anonymous spunea...

CE ROMANII AU TALENT DORULE?Aia e emisiune?e circ si panarama.Nu se compara nici o emisiune din LONDRA cu porcariile din tara asta.hai sa fim seriosi,Tarky esti The Best

Anonymous spunea...

Sorinqk-TU ESTI CU CAPUL MAI BAIETE.Ai tu dreptul sa-ti dai cu parerea despre persoanele publice,denigrind un om care munceste.Eu nu-s o fana a lui Tarky,da nu este frumos sa-l batjocorasti doar asa ca vrei tu.DA-sa-i fie rusine lui Tarky ca este roman.Nu are de ce sa fie mindru.Uite,oameni ca tine va duce Romania de ripa.Mare ciuda aveti pe Tarky,de ce?a venit la masa voastra cumva?PE TOTI IA PUS IN FUND.Adrian Bumbescu,Dalma etc.E SINGURUL CARE A REUSIT SI A TRECUT DE PRESELECTIILE ALEA CA IN U.K E DEJA IN SPOTURI PUBLICITARE.Bravo Tarky.

Anonymous spunea...

Mai copile?cind Tarky era la tv,tu te jucai cu puta in tarina,asa ca nu ai nici un drept sa-l judeci.RUSINE MARE SORINQK.Dute la scoala si lasa parerile tale timpite.TRAISTARIU E O VOCE INTR-ADEVAR SI IL IUBESC,IL APRECIEZ ASA CA NU-L MAI BAGA TU IN POVESTI.Tarky munceste pt ceia ce vrea sa devina.Foarte tare Tarky.sa uiti de Romania asta imputita.Succes si doamna sau domnul de dinainte a zis bine.Ai pus-o pe DALMA in sezut.TAREEEEEE.

Anonymous spunea...

Tarky?mama ta te ajuta din cer.Lasa-i pe nebuni sa vorbeasca urit.Sunt needucati.nr 181500 ti-a purtat noroc.BRAVVVVOOOOOOOO

Anonymous spunea...

Sorinqk?cum adica indiferent de parerile lui?CE AI CAUTAT TU SA-I CITESTI INFORMATIILE LUI TARKY PE PAGINA LUI DE FACEBOOK?Are tot dreptul sa urasca oameni k tine draga SORINQK.Tu sigur esti un frustrat dragule.chiar nu ma interesa Tarky,dar acum il stimez mult si bine ca a renuntat sa mai fie pe sticla din tara asta.MORI DE CIUDA P EL.

Anonymous spunea...

la emisiunea aia cu retarzi din tara noastra ''romanii au talent''tarky a cintat f ok,dar ce sa faci cu juriu ala care nu as da nimik p ei?chiar nimik.tare tarky.mergi mai departe.

Anonymous spunea...

eu sunt nedumerit cu o chestie:de ce zici ca Tarky e malefic?te-a penetrat cumva si nu ti-o platit?sau cum?e malefic ca a ajuns la x factor ca admis?scrie in plm adevaruri ca faci de ris blogul asta.BLOGUL REALITATII LIVE-auzi la el?scrie exact ce zice persoana,nu adauga de la tine timpenii ca uite asa se duce tara de ripa.Tarky da-i in plm si a ta p toti

Anonymous spunea...

bv tarky,freaca-i p toti

Anonymous spunea...

Tarky e superb,degeaba unii il urasc.cine dracu e Traistariu?Dumnezeu cumva?Tarky bravo tie ca esti unde esti.si imi place ca zici la toti in fata,nu te dai dupa deget cum fac unii.succes deplin.

Anonymous spunea...

Rusine ba asta care ai scris si tu in blogul lu tataia,Asta e denigrare curata,In lokul lui Tarky,te-as cauta si ti-as infinge ceva sa simti in fund,dute-n mata de retardat.Tarky munceste sa fie acolo,crezi ca i-a fost usor?uitate p youtube sa vezi ce a fost in LONDRA la castinguri///zici sute?esti bolnav...sunt sute de mii intr-o locatie.Un singur nume din Romania care a reusit zimi....ti-l zic eu.TARKY.

Anonymous spunea...

mda....ce am inteles eu din aceasta chestie este ca Traistariu ,e de fapt Domnul{dna}Traistariu,iar Tarky este {maleficul}si mai apare cineva in peisaj....care il saruta p un baiat in poza...deci sa intelegem noi astia mai prosti ca ala din poza cu pupicul e gay....dar inteleg ca e amic cu Traistariu si ca el e de fapt cel care era impotriva lui Tarky,adus de Traistariu,iar de aici sa dedus ca acum cei 2 {tipul din poza cu pupikul si Tarky sunt amici}deci rezulta ca Traistariu este si el tot gay.Asta inteleg eu acum.CE NU MAI INTELEG ESTE CE TREABA ARE NUMELE TRAISTARIU IN POVESTEA ASTA CU TARKY LA X FACTOR?deci e o prostie asocierea.TRAISTARIU E UN NUME,IAR TARKY DEMONSTREAZA ACUM CA ISI DORESTE PRIN MUNCA SA DEVINA UN NUME.Hai ca d data asta nu ai nimerit-o.BRAVO TARKY.

Anonymous spunea...

bv tarky lasa p astia sa vb in van.lupta mai dep.esti invingator.bv

EU spunea...

Dragul meu Tarky, multumesc de comentariile lasate pe micul meu blog. Sper ca realizezi ca are doar 20 de vizitatori pe zi si deja 20 de comentarii la un articol :)

Nu stiu daca Andreas este gay sau nu. Am pus o fotografie cu el pupand pe obraz un alt baiat. Nu reprezinta nimic, nu am spus ca este gay si nici fotografia respectiva nu indica ca este gay.

Cuvantul "cantacios" nu reprezinta nimic, nici ca este un cantaret sau , nici ca este unul bun.

Unde am spus ca esti malefic?

Si gemenele Idigo au ajuns la America Got Talent si fetele cheeky girls au fost la Britain Got Talent si acum Tarky la X Factor. Nu este o mare minune, sa l vedem in emisiune si parerile juriului.

Nu am spus nici de tine ca esti gay desi te ai ofticat ca ai fost taguit intr-o fotografie cu niste barbati in fundu gol ( unde a fost taguit si Doru Iuga si asa am dat de profilul tau ) si ai declarat ceva acolo dar nu am postat. Nu ma priveste :)

Arata ca stii sa canti si schimba parerea oamenilor, daca poti :)

Anonymous spunea...

Vreau si eu nr de tel a lui Tarky,il ador

Anonymous spunea...

il ador p tarky,e superb

Anonymous spunea...

Irina sunt si am lasat doar doua comenturi.mai SORINQK,daca tu crezi ca Tarky ar lasa comenturi p blogul tau,inseamna ca esti copil.DAR E BINE CA AI DAT O EXPLICATIE.Nu jicni oamenii.Tarky esti beton

Anonymous spunea...

Tarky in fundul gol p faceb?vreau sa vad

Anonymous spunea...

nu nimik,am vazut si io ce a scris tarky la o anumita poza.un tip pe nume lucian proluk ia atasat p pagina lui tarky o poza de p un site gay in care erau mai multi barbati gay,dar in nici un caz tarky,iar acesta a fost foarte jicnit si ia spus acestuia sa stearga poza aia ca nu-i aduce cinste.si scria tarky ''ca daca esti gay nu trebuie sa te manifesti''ceva d genul.DECI UN BAIAT CU BUN SIMT,TOATA STIMA TARKY

Anonymous spunea...

George sunt si ma amuz la greu.Si mi-e mi-a trimis Tarky un mesaj p facebook foarte suparat p mine.am mesajul.care e acesta
Tarky Cristian 11 aprilie la 13:50
buna.te rog nu-mi mai posta p perete,aici la mine o fac eu si p blogul meu personal.sunt singurele locuri unde eu postez cu privire la viata si cariera mea,in rest nu ma intereseaza ce scriu altii despre mine.nu am timp de citit timpenii.lauda-ma sau injurama unde eu postez,facebook si blogul meu personal,dar nu p perete.merci.
EU NU-L PLAC DELOC PE TARKY MAI ALES DUPA MESAJUL ASTA CARE MI LA DAT.

Anonymous spunea...

lasama amu cu tarky in sus tarky in jos.p el il doren 14 d voi.are un life tare acolo undei.degeab vb prin sit il dore p e undeva..

Anonymous spunea...

tarky e the best

Anonymous spunea...

unde gasesc si eu blogul lui Tarky?dati un link ceva sa-l contactez.plssss

Anonymous spunea...

Dragule SORINQK,ai o logik aiurea.cum adika blogul tau e vizitat de 20 d pers p zi?eu sunt in Liverpol stabilita de 5 ani si nu ti-am vizitat blogul tau,ci pur si simplu e link p google despre Tarky la X Factor si am gasit porcaria asta care ai scris-o despre el.Ai tu dreptul sa scrii despre o pers p care nu o cunosti?nu ti-e rusine?Cine esti tu sa comentezi si sa-ti dai tu cu parerea despre un om care munceste?Rusine si mama ta nu te-a crescut bine.Nici nu-mi place d Tarky ci am cautat si eu sa vad daca intradevar Tarky este la x factor aici in u.k.Eram curioasa ca si tine,dar tu jicnesti oamenii.Inca o data Rusinica.si logica ta e la pamint. bravo Tarky

Anonymous spunea...

love you tarky...from Cecilia.-vaslui

EU spunea...

Sorinqk: Logica mea este foarte buna si simpla :) Un site are un anumit numar de vizitatori pe zi, indiferent ca vin de pe google sau alte linkuri. Acest blog are 20 vizitatori / zi, foarte putin pentru un site/blog. Daca se uita cineva atent observa ca in anul 2010 am scris doar de 31 de ori :) Deci indiferent ca ai dat click pe un link din google, tu apari ca vizitatoare a blogului meu in statisticile trafic.ro. Simplu, nu?

Blogul lui Tarky poate fi accesat la http://tarkyblog.blogspot.com

Postarea mea este o reactie la fitzele lui Tarky ” sa isi ceara scuze presa si dupa spune ”sunt mandru ca sunt Roman” Cand facea ”sou” la toate posturile TV nu se mai sfia, eu de ce sa ma rusinez atunci?

Multumesc oricum tuturor pentru comentariile voastre.

Sa aveti o primavara minunata :)

Anonymous spunea...

tarky e un mincinos.Dalma si Bumbescu au ajuns in fata juriului,pe cand Tarky inca nu.Inainte de faza cu juriul, au loc 3 auditii cu producatori.Dupa prima auditie,cei care merg mai departe ,primesc un tichet galben.Dupa a 2-a auditie ,cei care merg mai departe primesc tichetul rosu si dupa a 3-a auditie nu se mai primeste nimic.Cei care ajung in fata juriului de concurs,dintre cei care au primit tichetul rosu,vor primi un maill.Acest maill nu l-a primit inca nimeni,deoarece auditiile abia s-au incheiat,ultimile avand loc zilele trecute in cardiff. La auditiile din Manchester a mai obtinut o fata din Romania tichetul rosu si asteapta rezultatul auditiei cu nr. 3.Asa ca,tarky, nu mai minti!Nu aveai de unde sa stii ca ai trecut de toate auditiile ,numai daca nu te-au luat astia de funny.

Anonymous spunea...

ooooooooo.......da ce frustrat esti tata....sunt Silvia sau cum vreti voi.Orikum nu conteaza ce este sau cine este in spatele acestor nik nameu-ri.EU SUNT stabilita in Londra si de o sapt se face reclama p ITV1 SI 2 pt X FACTOR,apoi ai arata p cei admisi,IAR SPRE SURPRINDEREA MEA TARKY E DEJA IN CAMPUS CA ADMIS.asa ca taceti din gura cu impresiile voastre de 2 lei,SUNTETI NISTE ''BAIETEI''care va place sa va jucati cu ''puta''NU MAI CRAPATI ATIT.RUSINE.SI BVO TARKY.

Anonymous spunea...

saracu' tarky,se lauda singur!!!!!!!!

Maria spunea...

Fratilor, sunteti bolnavi !!

EU spunea...

@Maria: Spor la fotografiat :)

Anonymous spunea...

toate bune si frumoase....ce cauta Alin Vaduva in poza cu Tarky? a fost si el la X Factor UK si acum face furori prin Romania?:)))

Anonymous spunea...

Dracu sa te duca nebun, stai acasa marmota, ne-ai facut de ras la X factor UK