miercuri, 6 decembrie 2006

O zi fara mobil

     O zi fara mobil. Hmmmm! Oare se poate trai fara mobil? Poate ca da…… poate ca nu.

     Hai sa va spun eu un secret …… se poate si m am simtit mai bine . Am inchis telefonul; nu a mai trebuit sa raspund la telefoane ( imi ajunge oricum cat vorbesc la telefon la work ) . M am simtit liber…… desi imi este frica ( Cand voi deschide telefonul voi vedea mesajele ” de ce ai telefonul inchis” ” nu inteleg de ce mai ai mobil daca l lasi inchis ” ” ai inchis telefonul doar sa nu pot da eu eu de tine ” Cred ca mai rezist o zi fara telefon si dupa am sa vad ce mesaje de bine ma asteapta. In ziua de azi este o crima sa ai telefonul inchis. Toata lumea se supara pe tine; ” DE CE AI AVUT TELEFONUL INCHIS”? vor striga unele persoane si eu nu voi stii ce sa spun … poate : “uite ca asa vreau eu ” dupa care iar reprosuri ” poate aveam nevoie de tine, poate pateam ceva , poate … poate “

     Vai…… ma apuca groaza cand ma gandesc ce ma asteapta ( stiu ce am patit ultima data )

     Sa nu mai spun ce tragedie a fost cand nu am mai intrat pe messenger doua zile. Ce ai patit, esti bine, si totate cuvintele posibile )

     Intr o zi mi a fost rau destul de tare, am intrat pe messenger , am dat cateva telefoane si am primit “vai saracu de tine … sper sa te simti mai bine … mai vb noi ” Nimeni nu a spus ” te pot ajuta cu ceva “

     Am sa ma impotrivesc sistemului. Renunt la telefon, internet, tv …. RENUNT VA SPUN EU ( pentru inca o zi )

Niciun comentariu: