luni, 4 decembrie 2006

ROMANIA



     Am vb azi la cursuri despre roman si comportamentul romanului. Toata lumea a incercat sa raspunda de ce romanul nu respecta macar o regula de circulatie atunci cand conduce masina; de ce nu a auzit de cuvantul " ma scuzati". Multe pareri ... Eu am una

     ROMANUL este nesimtit si din acest motiv:

*conduce ca o vaca proasta ( respectiv bou)

*accepta mita si te trateaza "cu spatele" ( doctorii si altii )

*consuma produsele in Cora fara sa le plateasca

*sta ca "Fulga" in RATB exact in fatza usilor desi nu coboara la prima statie si masina este libera

*romanul care sta ca "Fulga" in RATB se supara daca l atingi cand vrei sa cobori din masina. Doar noi suntem nesimtiti ca el sta in fatza usilor si ca nu putem zbura pe geamuri direct

*se lauda cu activitatile sale ilegale ( Zoso Fan :D )

*se crede invatat de la mama natura si daca vede unul mai neinvatat dar care vrea sa invete ceva incepe sa i spuna "prostule; noob and altele" ( vezi t.ro unde toata lumea cu o vechime mai mare de o luna pe site se crede un mic GOD care stie tot )

* pt ca nu se oboseste sa invete limba romana ( vezi eu ) :P

*nu stie sa spuna multumesc sau o zi buna;

*vanzatorii te trateaza cu fundul de parca ei ne fac o favoare noua pt ca am ales sa cumparam de la ei si nu invers

*se uita crucis la tine daca astepti restul ( da , sunt zgarcit ; vreau si ultimul ban datorat dupa ce am asteptat 10 minute sa termine de barfit tanti pana s a hotarat sa ma intrebe ce doresc)

*daca poate sa ti fure si 100 de lei nu sta prea mult pe ganduri

4 comentarii:

chestiuni spunea...

Am si eu una:
Romanul nu este nesimtit! Se comporta ca si ar fi pentru ca:
Romanul nu are lideri!
Romanul nu are incredere in nimeni, spune ca ei si face ca el
Romanul nu are motivatie sa fie cinstit. Comunismul l-a invatat ca cine fura ajunge bine. Cine minte si sta in rand e bine-mersi! Cine isi spune parerea ajunge rau!
Romanul nu are perspectiva. Se comporta ca si cum maine ar fi sfarsitul lumii.
Romanul nu are simtul proprietatii comune! Comunismul a distrus ideea de "al nostru". Muntii nostri, apele noastre, strazile noastre. Din cauza asta tot ce e "comun" e al nimanui, deci merita furat, distrus, etc.

Nu e bine! Romanul are nevoie de exemple! Nu la televizor ci in viata de zi cu zi!

Numai bine!

livero spunea...

raman la parerea mea :D Conteaza cei 7 ani de acasa :)
Educat in comunism si am invatat ca ce este "al nostru" trebuie protejat.Cred ca depinde si de profesori din scoala ; parinti ; Poate am avut noroc dar am inceput sa fiu un bucurestean :D Maine "impart coturi" la toata lumea in 41 :P

chestiuni spunea...

sa stii ca exista bucuresteni civilizati. Slava Domnului ca am inceput sa vad soferi care iti permit, politicosi sa treci in fata lor. Nu toti dar orice inceput e imbucurator.
Schimbarea incepe de la 1.

livero spunea...

Sa speram :)