joi, 21 iunie 2007

FHM Romania - Raspuns

Am primit si raspuns de la FHM in legatura cu interviul dat de Zoso.
De ce am trimis email? Sunt de parere ca dupa ce te isterizezi daca vezi o fotografie "furata" de la tine de pe blog si incepi sa tipi COPYRIGHT este nesimtire sa postezi pe blog imagini scanate din FHM sau cine stie de unde de pe net. In plus din interviu am inteles ca daca postez si eu fotografii scanate din FHM , vine un nenea de la FHM si ma intreaba in interviu "De asta trebuie sa le scanezi si sa le pui pe blog" la care eu sa raspund doar cu " :D "
Interviul dat de Zoso il gasiti AICI.
Multumesc FHM pentru raspuns.


"Nu este ok deloc, este exact ceea ce i-am spus si lui zoso.

Acest fapt intra sub incidenta legii copyright-ului.


From: LIVERO Romania [mailto:liveroweb@yahoo.com]
Sent: 30 aprilie 2007 00:44
To: fhm
Subject: Interviu Zoso in FHM - Intrebare.

Din interviul dat de Zoso in FHM inteleg ca este ok daca scanez toata revista FHM si o pun pe net. ( sau macar fotografiile ) Deci este ok daca va vedeti maine toata revista scanata si urcata pe net?

Cu stima,
.................."

Niciun comentariu: