duminică, 4 noiembrie 2007

Impacare?

Nicolescu spunea...

Pai, eu zic ca mai bine imi fac aia 1000 de unici de pe 100 de site-uri decat furnizant poze si filme gay pe un blog pe care nu intra nimeni.

Nenea Nicolescu a aruncat cu rahat in directia Zoso timp de un an de zile. Si nu oricum....... cu cele mai "frumoase" cuvinte. Si cum romanul este roman, acum pupa in fund pe oricine sa urce cat mai sus in trafic.ro

Si cum nu are argumente pentru aceasta miraculoasa schimbare comenteaza despre filmele si fotografiile de pe blogul meu. Am inteles bre, vii si faci laba cand te uiti la ele dar totusi .....

INTREBAREA


CUM AI AJUNS SA L PUPI IN FUND PE ZOSO?

primeste un raspuns?

Si vezi sa ma scoti de la blogroll ca oricum tii tu minte adresa blogului meu jegos pt material de laba :)

Niciun comentariu: