luni, 19 noiembrie 2007

Sunt trist pentru ca.....

* am incetat sa mai visez la job ul ideal unde sa merg de placere nu pentru salariu
* am vazut ca in Romania munca este prost platita si daca ai "pile" ai sanse
* pentru prima data nu m am mai bucurat de prima ninsoare. Erau doar simplii fulgi de gheata care ma suparau la atingerea lor
* am devenit indiferent la suferinta oamenilor. Batrana din coltul strazii sta acolo pentru ca o duce prea bine si oricum castiga mai bine decat mine. De ce sa mi fie mila? De ce sa o ajut?
* am vazut ca o prietenie valoreaza uneori 150 ron si mai putin
* am vazut ca prietenii isi aduc aminte de tine doar cand le este greu si te uita cand iti este greu
* am inceput sa fiu suparat pe oameni virtuali ( Nicolescu , Arhi ) pentru ca sunt de alta parere decat mine uneori. Am uitat ca sunt oameni si oamenii se schimba, gandesc diferit. Eu vreau sa fie asa cum vreau eu. Asa cum cred eu ca sunt.
* am renuntat la visul meu de a face facultatea de informatica. Ce rost are cand m am specializat pe marketing facultate si masterat si acum lucrez in cu totul alt domeniu pt ca in marketing sunt joburi dar fara pile gasesti numai rahaturi. Nu am putearea unui amic care a renuntat la 30 de ani la profesia de medic pt a urma facultatea de informatica si apoi pentru a deschide o societate de succes in domeniu IT
* Innocente scrie frumos si lumea vede doar reclamele de acolo. Vedem si cel mai mic lucru ce ne deranjeaza dar uitam ce conteaza cu adevarat
* pentru ca intro dimineata alergam sa nu intarzii la servici si o doamna sa speriat si sa lipit de gard cu geanta in brate.
* pentru ca pot sa lucrez o viata si nu am sa reusesc sa cumpar o amarat de garsoniera confort doi care acum a ajuns la 50 000 euro. Sa aleg un credit? Si sa platesc 30 de ani pt o camaruta in care te dai cu capul de pereti? Si viata aduce si tragedii..... boli..... joburi pierdute.... si poti sa ramai si fara peticul de beton numit casa :(
* pentru ca azi o doamna in varsta mi a spus ceva. Nu am auzit ce si am intorc capul sa plec. Ma gandeam ca vrea sa ceara bani si "m am saturat de persoane care cer" Pana la urma m am uitat din nou la ea. Vroia sa i schimb 10 in marunt pentru ca merge la policlinica si trebuie spaga si nu are de unde sa dea 10 ron de fiecare data. Da cate 30 la fiecare asistenta cat sa puna cate ceva.

Imi este dor de liceu unde problemele pareau mult mai departe decat sunt acum :(

2 comentarii:

Arhi spunea...

da`...cu ce te suparai mancatzash?

Anonymous spunea...

Ca nu esti pt decretul cu animalele si imi vine sa te bat :D sau lege sau ce o fi cu animalele :D