vineri, 4 iulie 2008

Am invatat

Am invatzat ca trebuie sa te despartzi de cei dragi cu cuvinte calde,s-ar putea sa fie ultima oara cand ii mai vezi,
Am invatzat ca potzi continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai potzi.
Am invatzat ca eroii sunt cei care fac ce trebuie,cand trebuie,indiferent de consecinte.
Am invatzat ca sunt oameni care te iubesc,dar nu stiu sa o arate.
Am invatzat ca atunci cand sunt suparat,am DREPTUL sa fiu suparat,dar nu am dreptul sa fiu si rau.
Am invatzat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta, iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata.
Am invatzat ca dak cineva nu te iubeste cum ai vrea tu,nu inseamna k nu te iubeste din tot sufletul.
Am invatzat ca indiferent cat de bun este un prieten, oricum te va rani din cand in cand,iar tu trebuie sa-l iertzi pentru asta..
Am invatzat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altzii,cateodata trebuie sa invetzi sa te iertzi pe tine insutzi.
Am invatzat ca indiferent cat de mult suferi,lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.
De GB

Niciun comentariu: