miercuri, 10 iunie 2009

Bery Fitness Spa - Cursuri Inot Adulti



Dupa ce timp de patru - cinci ani am visat sa merg la inot am ajuns si la Bery Fitness Spa
la cursurile de inot pentru adulti . Din pacate nu am nici un succes la invatat si devin pe zi ce trece mai :( . Cine nu este blond poate sa apeleze la instructorii angajati in cadrul bazinului, care ofera cursuri de inot pentru adulti si copii. Eu cum sunt blond ma gandesc sa plec la o tanti de la Floreasca, poate reuseste sa ma invete ceva

PLUS:
Foarte curat / Fara fitze / Pret acceptabil in comparatie cu alte locuri unde se practica inotul / Aproape de statia de metrou Iancului
MINUS:
Vestiar foarte mic si rromanii uita sa inchida usa si uite asa ramai in putza goala sa te vada toti oamenii care stau pe hol ( inclusiv copii ) Greu sa tragi o usa dupa tine .............


Dupa ce invat sa inot ( aici sau in alta parte ) am sa revin la Bery Fitness Spa pentru ca ramane "marea mea dragoste" :)

Sambata iar am curs de inot. PRAY FOR ME sa reusesc ceva :)
SUNT CEL MAI BUN :D LA OLIMPIADA AM SA AJUNG :D

Niciun comentariu: