duminică, 28 iunie 2009

Blogger de TOP



Sursa: Arhiblog.ro :)

7 comentarii:

Anonymous spunea...

salut!am si eu o intrebare, te rog spune-mi cum se numeste statuia aceasta(daca are nume) sau unde se afla(in ce oras, pe langa ce locatii, etc). te rog mult!

Anonymous spunea...

salut!tot eu sunt!e chiar asa de greu sa raspunzi la o simpla intrebareee????

Anonymous spunea...

daca te numesti blogger, ar trebui sa ai macar bunul simt sa raspunzi la intrebarile celor care-ti viziteaza bloggul!!!

Livero spunea...

Din pacate nu stiu raspunsul la intrebare, in foto este Arhi de pe arhiblog.ro. Am sa l intreb si daca raspunde revin cu raspuns. Am fost plecat in concediu doua saptamani. Scuze de intarziere

Livero spunea...

Am recautat pe blogul lui nea Arhi si uite http://www.arhiblog.ro/2009/06/%C8%99facn%C8%9Bul-arhi-ei-pi%C8%9Bicul-lazafr.html aici gasesti mai multe informatii :) Am spus bloger de TOP si nu ma refeream la mine pentru ca nu sunt :) Nenea Arhi este :)

Anonymous spunea...

ms mult de raspuns!!!

Livero spunea...

cu placere :) te mai astept ")