sâmbătă, 12 mai 2007

Amintiri

M am gandit sa mai spun despre mine :D Poate este cineva foarte curios :D Stiu ca nu ........ dar tot scriuNenea Emil Constantinescu mi a urat "La multi ani" cand am implinit 18 ani. In urmatorul an erau alegerile :) dar tot a fost dragut cand am primit plicul cu felicitarea si constitutia. :)
Am mers patru ani la Fitzuica. Excursii, amintiri , prieteni. Cine este interesat poate sa mearga la ei pe site sa vada despre ce este vorba
Imi placea sa pastrez ce articole imi apareau prin ziare ( acum mult timp in urma)
Daca vreti un camin ca acum 50 de ani ( ma refer la mobilier :D ) este rugat sa mearga la Universitatea "Artifex" pentru a locui in minuatul lor camin. Bine, macar, ca este ieftin.
Acum 1000 de ani aveam un fel de ONG "Clubul Speranta" Iubeam sa primesc scrisori si oferte de colaborare de la oameni cu 30 de ani mai in varsta decat mine. Ma simteam important :P
Erau "filiale" prin tara :D Visam sa............. am si uitat :)
Am renuntat la prima facultate inceputa in cadrul Universitatii Stefan cel Mare din Suceava.
Nu regret prea tare :D
In generala am urat matematica :) Cine e cu mine? :P
Biletele de dragoste :D Nu am mai primit de multi ani. :D Nu cred ca se mai practica. La moda este acum sms; email; Messenger :)
Am terminat si ScoalaGenerala Nr 3 :D Am cam urat perioada aia :D De mic sunt rau :P

Ce vremuri........... Atac la persoana a devenit "Atac" si acum "Umbra" de cand a aparut pana in zilele astea :)
Interesant este ca un angajat "Atac" nu stia ca fostul lor nume era "Atac la persoana" :D
I am explicat " cati ani are de cand apare revista cu numele Atac si sa se uite pe prima pagina sa vada cati ani sunt trecuti drept istorie :D " Nu a mai comentat :) Era un angajat model ( ca si mine :D )

2 comentarii:

Anonymous spunea...

Primul site Atac la persoana:
http://www.zaraf.ro/site77/
Site-ul Atac:
http://www.zaraf.ro/site12/
Site-ul Contra Atac:
http://www.zaraf.ro/site135/
Site-ul Umbra:
http://www.zaraf.ro/site153/

Cateva derivate mai sunt da' nu le mai tin minte sau nu le mai am prin calculator :)

Livero spunea...

Interesant :D