luni, 17 decembrie 2007

Exista prieteni?

Stau si ma intreb daca exista prieteni,,,Acei oameni care te asculta,care te ajuta, care sunt mereu alaturi de tine.
Oare exista sau totul este un schimb. Ma ajuti si te ajut si eu sau si mai rau ma ajuti si eu prin gustul si profit din
plin de tot ce poti tu sa mi oferi ca si prieten.
Mai merita sa crezi in prietenie? Merita sa suferi langa cineva care maine dispare pentru ca
"asta e viata, prieteni gasesti peste tot" "acum e timpul sa cauti alti prieteni,asa cum am facut si eu"
Un sfat este sa renunti la prietenii care te tin pe loc dar atunci mai esti un prieten adevarat, sau ai fost ...
Eu spun ca nu si uite asa raman blocat in prietenii care poate trebuiau sa fie terminate de mult timp.
Nu mai cred in "prieteni pe viata"

8 comentarii:

Meghindo spunea...

prieteni pe viatza nu stiu daca exista cu adevarat,insa prieteni adevarati pot spune k exista,uite exemplu meu,banuiesc k mi-ai verificat profilu pe hi5,tipa din poze fiind cea mai buna prietena a mea,ne stim de 5 ani de zile si am trecut prin cele mai groaznice momente impreuna dar si cele mai bune din viatza noaststra de pana acum,zic k suntem prieteni adevarati deoarece nu exista zii in care sa nu ne vedem,sa nu ne vorbim,plus de asta k eu sunt baiat iar ea e fata,toata lumea asmilandu-ne prietenia cu o iubire secreta insa nu este nimic de genul asta,pentru k amandoi suntem genu de persoana care isi ofera prietenia fara sa astepte ceva in schimb,de fapt,gresesc,asteptam macar intelegere,asta e un must have intr'o prietenie,nu am intelege gresit,nu au fost numa bune pe parcusul de 5 ani,am avut si despartit,ca orice pereche dar cu toate astea am ramas impreuna,no matter what cum zice americanu,crede-ma,merita sa crezi intr'o prietenie adevarata,merita sa crezi k inca mai exista persoane care iti vor fi alaturi si la bine si la rau,fara sa astepte the same de la tine,insa asta cere sacrificii din partea ta,uneori trebuie sa lasi totul deoparte,pe tine,familia,totul pentru persoana aceea,asta daca intradevar te referi la a true friendship si vor exista compromisuri pe care tu va trebui sa le faci,insa bucuria pe care o vei avea zi de zi stiind k ai pe cineva care crede in tine,tine la tine,si te v-a pune mereu pe primu loc merita toate sacrificiile,deci da,prietenie adevarata exista,prietenie pe viatza...poate...insa asta nu pot confirma si chiar si pentru mine este o intrebare la care astept raspuns din partea sortzii dar si a timpului

;-D

Livero spunea...

Hmmmm

Poate ai dreptate unicul meu cititor :D

Meghindo spunea...

experientele de viatza sunt intotdeauna adevarate






ps:doar pt k sunt putini cei care iti comenteaza blogu,asa nu inseamna k sunt si singurii cititori (asta daca nu ai vreun view counter)

Cristina spunea...

Poate parea incredibil,dar exista prieteni adevarati si pe care te poti baza,desi ii numeri pe degete.Merita sa crezi in prietenie.

Livero spunea...

Am crezut pana au ajuns sa profite de mine si :( Exemplu : o tipa prietena mi a cerut 15- ron imprumut. Si nu am mai auzit de ea. Nu avem nevoie de bani numai sa spuna nu am de unde sa dau. Si asta dupa multi ani de prietenie si exemple sunt ,,,, sau poate am avut eu ghinion

Meghindo spunea...

pei gandeste-te in felu urmator,daca intradevar iti era prietena,nu punea banii intre voi si mai ales,daca era o persoana de calitate,nu iti cerea bani,in societatea de azi,sa te mai imprumuti de banii e un No No!
apoi k te-a lasat cu buza umflata e un cliseu,auzi de dastea la toata colturile strazii,nu inteleg de ce te-a afectat pe tine chestia asta,trebuia sa te astepti,doar esti constient in ce lume traim si chiar si de la prieteni te poti astepta la asta
i-ar la faza cu profitatul,tu esti singurul de vina,pentru k ai lasat asta sa se intample,poate k ai fost prea credul si ei au profitat de faptul asta,oricine ar fi facut'o,orcine insa numai prietenii adevarati nu ;-/

Anonymous spunea...

Prietenul meu cel mai bun este Google.com El imi raspunde totdeauna la intrebari... este mereu alaturi de mine... nu ma bârfește pe la colțuri... nu îmi cere bani împrumut ca să uite să să îi mai aducă înapoi... etc... etc...
P.S. Deoarece nu am cont pe nici una din optiunile prezentate ma prezint aici. Sunt Adrian a.k.a. Looser008. Info about me at www.looser008.net

Livero spunea...

Asta este viata. Niciodata nu poti sa fii sigur de nimic :) Unele pretenii vin si pleaca.
Cat despre Google uneori te barfeste daca lasi prea multe informatii pe un site :D Niciodata nu stii :))