marți, 4 decembrie 2007

Smiley - In Lipsa Mea (original version)


Versuri: Smiley - In Lipsa Mea

Sunt cu fata spre usa si cu ochii inspre ea
Zic"adio" ea zice "te rog nu pleca"...
Facun pas si ea se-arunca in genunchii ei goi
Am vazut-o cu el si nu pot da inapoi...

O masina parcata pe dos
Hainele aruncate pe jos
Deschid usa destul de usor
Aud zgomote din dormitor
Imi faceam mii de griji pt ea
Telefonul inkis il tinea
Ei se iubeau sus in camera mea
Pe patul meu si pe muzica mea...


Mi-as fi vandut si sufletul
Pentru femeie cum esti tu...
Dar in lipsa mea
Tu mi l-ai amanetat deja...[2]


Si nu o sa mai fie la fel pur si simplu
Baietzii sunt baietzi si femeile sunt...hey
Ca poate sa spuna te iubesc cu alt nume pe buze
Sa se uite frumos gandind la un prost
Care vorba ta parcheaza o masina pe dos
Chiar ns ce sa zic,frate, asa sunt toate
Cred ca sa-si demonstreze k inca merge
Ca nu e de bani sau sau ca vor mai bn
Daca nu era cu tine il insela cu tine
Bine,tu ejti plecat si e marfa-n club
Se duce bea si o ia cu suc
Bas bas bas bas...
Dupa bas un pas si se rupe-n dans
Si oricare ar da la ea
Ca femeia e frumoasa si arata ca vrea
Si e clar ca-i place asa
Dar chiar pe patul tau si pe muzica mea
Hai da-o ma in ....

Mi-as fi vandut si sufletul
Pentru femeie cum esti tu...
Dar in lipsa mea
Tu mi l-ai amanetat deja...[2]

Mi-as fi vandut si sufletul
Pentru femeie cum esti tu...
Dar in lipsa mea
Tu mi l-ai amanetat deja...[2]

Mi-as fi vandut si sufletul
Pentru femeie cum esti tu...
Dar in lipsa mea
Tu mi l-aï amanetat deja...[2]

Un comentariu:

andro spunea...

Sal!!fratzilor va rog eu mult spunetzi-mi shi mie ce marca e mashina aia din videoclip!! va rog yo mult!!