duminică, 9 decembrie 2007

Genius is back.

Genius - No Good Adaugat pe YouTube de doua zile Views: 3,220

CatMusicOffice a urcat aici urmatoarele clipuri ce au avut ca si rezultat:

Voltaj - N-ajunge (original version)
Added: 6 days ago
Views: 916


Smiley - In Lipsa Mea (original version)
Added: 6 days ago
Views: 1,478


Suie Paparude - A fost odata (original version)
Added: 1 week ago
Views: 684


Impact - Doar pentru ea (original version)
Added: 1 week ago
Views: 312


Anna Lesko - 1001 dorinte (original version)
Added: 1 week ago
Views: 1,016



Pentru ca au aparut tot felul de barfe daca chiar Genius a revenit precizez:
Am primit un email in care eram rugat sa promovez acest clip si albumul online ( ce va fi lansat in curand )
Acel email a fost primit si de alte persoane. Eu am trimis la alte persoane ( respectiv lumea din blogroll ul meu). Am promisiunea ca in doua saptamani primesc adresa web unde poate fi gasit albumul. Pana atunci clipul "se bucura" de promovare din partea mea pe mai multe site uri doar pt ca "eu cred ca merita" In plus nimeni nu mi a cerut ajutorul pana acum. Doreste si altcineva ??? Ok. Daca nu, eu merg in continuare pe drumul ales. Promovez Genius PENTRU CA IMI PLACE :)

Un comentariu:

Meghindo spunea...

e ok,nush ce treaba ar avea lumea cu asta,insa,videoclipu ce l-am vazut si eu mi se pare k are ceva ani,adik nu e nou,l-am mai vazut acum ceva timp...promovezi videoclipu asta ca sa ii readuci in ochiul public sau asta e videoclipu pe care ei l-au ales sa isi promoveze noul album???pentru asta chiar ar fi lame sa bagi un videoclip vechi pentru a pomova un album nou,sa speram k nu fac asta