luni, 14 septembrie 2009

AM INTERNET DE LA ORANGE - Internet Unlimedet Home 10EURO

Prin amablitatea unui vecin am avut internet "fara fir" timp de un an dar acum a renuntat :D si a trebuit sa caut alte solutii.
Inainte de asta am avut net de la DECK NET vandut catre RDS si care nu au reusit sa mai functioneze pe reteaua DECK NET si bosorogii de la "administratie" nu au acceptat si cutia de la RDS pebtru ca "daca sare in aer" Normal ca cea de la UPC este mai sigura :D ( probabil si datorita serviciilor gratuite oferite bosorogului sef de pe scara - asa se barfeste )

Ma gandeam sa aleg intre UPC si MIT NET. Si pentru ca m am fost saturat sa umblu cu lap prin casa am inceput sa ma plang despre lipsa conexiunii la o prietena ce lucreaza in ORANGE SHOP si normal ca "avem o oferta super acum la Internet Unlimited Start cu 10 EURO si in urmatoarele 12 luni beneficiezi de oferta abonamentului superior de 7,2 Mbps în primii 6 GB si am special pentru tine un modem super smecher "

M-am gandit si am spus ca renunt la oDC si BitComet pentru a downloada materiale cu drepturi de autor si aleg oferta de la ORANGE daca tot imi face prietena o oferta deosebita sunt sigur ca am sa beneficiez de cea mai buna oferta din partea ei, ca doar imi este prietena.

Ajung acasa, instalez minunatul MODEM USB HUAWEI E106 ( acel modem smecher promis de prietena mea buna :D ) si acum incepe TEAPA ORANGE ( asa am cautat pe google si am aflat adevarul :D ) despre modemul meu smecher :D . Vad ca am conexiune de 3,6 Mbit si nu 7,2 Mbit cum scrie in mega promotia lor. Imi spun ca modemul smecher este bun si probabil trebuie facuta o setare pentru a beneficia de optiunea de 7,2 ( deci o eroare :D )

Azi trimit un email prietenei si ii spun "draga unde sa sun ca nuu merge cu 7,2 si sunt cu 3,6. Normal ca nu primesc nici un raspuns pana la 21:00 cand ma indrept spre casa. Ajung acasa pe minunatul google si dau peste acest topic de pe softpedia si asa aflu ce minunatul meu modem
MODEM USB HUAWEI E106 merge la 3.6 Mbit pe cand E260 merge la 7.2 Mbit (maxim).
Mi se pare o TEAPA marca ORANGE sa oferi un abonament de 7,2 dar sa oferi un modem "smecher" care functioneaza la jumatate din viteza maxima a abonamentului.

Sa mai enumaram din beneficiile ORANGE NET :D : unele site uri nu se incarca ( Nu am idee de ce ) , se intrerupe conexiunea cand iti este lumea mai draga si asta destul de des :) si acum astept sa se epuizeze cei 6 gb inclusi si sa vina viteza de Romtelecom anul 1997 :P

Pe timp de criza sa nu mai credeti in prieteni............. targetul este target si nimic nu mai conteaza. Mai dureros este sa primesti o teapa de la un prieten ca daca era de la altcineva................. asta este, vina mea ca nu m am informat :)

Niciun comentariu: