marți, 15 septembrie 2009

de sters



alex2
“Mi se rupe sufletul, acum, cand deslusesc mesajul pe care vroia sa mi-l transmita Alexia atunci cand, la masa fiind, oftand ca o batranica, mi-a spus "Mami, tu nu ma intelegi!". Fetita mea avea tumoare craniana... Imi pare rau ca nu i-am inteles la timp problema.” - Toma Andreea, mama Alexiei
Sunt Alexia Toma, am 4 ani si jumatate si sunt TOTUL pentru parintii mei, pentru bunici, pentru prieteni si pentru cei ce vor sa ma ajute sa traiesc!
Tumoarea craniana pe care o am, de 5 cm, poate fi eliminata, macar partial, iar tratamentul complet cu radioterapie/proton terapie si chimioterapie, ma poate ajuta.
In cele din urma, dupa chinuitoare asteptari, mi s-a ivit o sansa sa traiesc!
Am pus detaliile medicale si toata povestea mea pe: www.alexiatoma.ro
Probabil ca si tu te-ai confruntat cu situatii cu adevarat grele, in viata. Probabil ca te-ai simtit neputincios si fara speranta. Dar sunt convinsa ca ai avut pe cineva care ti-a redat speranta. Si asta pentru ca tu, prin ceea ce esti, contezi pentru persoana care ti-a intins o mana de ajutor. Esti important! Cine esti, ceea ce faci reprezinta mult pentru cei din jurul tau, chiar daca nu toti ajung sa-ti arate asta.
Daca mesajul acesta ajunge la tine, inseamna ca esti important si contezi pentru cel ce il trimite. Te rog, fii alaturi de el, in a-mi reda speranta la viata!
Pentru mine contezi TU – ca om, prin ceea ce arati ACUM!
Pentru ca esti alaturi de mine, pentru ca vrei sa ma ajuti sa traiesc, iti multumesc!
Alexia Toma
Cei ce vor sa ajute un inger, o pot face la:
BRD Groupe Societe Generale
RON: RO88BRDE445SV63205534450
EUR: RO84BRDE445SV63205614450
USD: RO31BRDE445SV63205704450
Cod SWIFT: BRDEROBU
BRD Groupe Societe Generale Sucursala Victoria, Calea Victoriei nr 224, Bl D5, sector 1, Bucuresti, Romania; sau
ING Bank
RON: RO14INGB0000999901546063
EUR: RO57INGB0000999901546065
Cod SWIFT al ING Bank N.V. Amsterdam, sucursala Bucuresti: INGBROBU
Banca corespondenta pentru Eur - ING Bank N.V. Amsterdam
(pentru Toma Alexia, titular Toma Andreea – CNP 2750128440046)





Niciun comentariu: