luni, 16 noiembrie 2009

Ce poti face cu internetul de la ORANGE?

Download :
mp3 5 MB - in 4 minute
video 35 mb - in 31 de minute si de upload in 80 de minute
film 800 - in 714 minute

Normal ca internetul de la orange nu este pt filme de 800 MB dar un rahat de filmulet de 35 mb sa se descarce in jumate de ora?

Conform http://www.speedtest.net/?s=863

Un comentariu:

Anonymous spunea...

Am citit si eu putin din cate ai scris pe blog. Tind sa cred ca e ceva ori de la windowsul tau, fie de la acoperirea 3g din zona. De 2 ani am pentru laptop net de la Vodafone pe un Huawei E220 broadband 3g, sunt super multumit desi in momentul in care l-am luat erau doar abonamente cu trafic doar de 2gb, ce depaseai plateai pe mb. Am folosit timp de un an modemul partajat pe 2 calc si am putut juca decent de ex World Of Warcraft (ambele calc deodata). Am testat si un modem de la orange la mine in zona si ghici ce, mergea mult mai bine, pingul scadea de la 130ms la 90-100ms si viteza de download era putin mai mare, pe aceeasi conexiune 3g de 3,6mbs. Mai mult de downloadat un update, un programel de 20-30mb, poate si un mp3, browsing nu poti face pe un modem wireless. El isi face treaba lui si atat, sa nu te astepti la nu stiu ce performante. Si pe mine m-a batut gandul sa trec pe un abonament si un modem de 7,2mbs dar bineinteles se dubla pretul abonamentului. Si inca ceva pt 3,6mbs eu platesc 18,75euro fara tvs. Uite niste rezultate de pe Speedtest http://www.speedtest.net/result/685540986.png , MP3 - 15sec, Video Clip - 2min si Movie - 38min. Acusi mi se termina contractul si am sa trec pe noul modem de la RDS - Digi Net Mobil 7,2mbs daca doresti si acolo un mic review poti sa-mi dai un mail pe the_1_vme@yahoo.com . Cu stima, Marius, Iasi