sâmbătă, 29 septembrie 2007

Giulia feat Gabriel - Te-am ales

Dupa ce a fost difuzata intensiv la radio, piesa "Te-am ales" a Giuliei si al lui Gabriel beneficiaza de videoclip.
Clipul este de imagine, a fost filmat la finele lunii trecute sub coordonarea regizorului Dragos Buliga.



Versuri Giulia feat Gabriel - Te-am ales


boys pomp`in ...
girls pomp`in ...
you`r` pomp closser
accting like a superstar

I :
In dormitor ... multe flori
lumanari, un pat gol ...
un pat mult prea gol
ejti sau nhu pregatit
ai timp sa`mi aratsi pan`a`n zori
ce`ai de oferit

refren :
Asa k te`am ales...
pe tine te`am ales
nu un actor modest ...
rolul meu e sa te iubesc
te`am ales...
pe tine te`am ales
nu`i greu de intseles...
[ sa facem primul pas ] ( x 2 )


II :
Nu imi place ... cum te`mbraci
ce conduci,cum te portsi,
cum le privesti 8-| ,
insa te iubesc din toata inima
o zi fara tine... e o zi pierduta
din viatsa mea :x .

Refren :
Asa k te`am ales...
pe tine te`am ales
nu un actor modest ...
rolul meu e sa te iubesc
te`am ales...
pe tine te`am ales
nu`i greu de intseles...

Niciun comentariu: