duminică, 2 septembrie 2007

My life

Am si uitat ca blogul a inceput pt a spune despre mine si a stresa cei doi vizitatori cu aberatii despre viata mea si parerile mele. Am trecut printro perioada de muzica, can can, senzational ieftin si in viitor cine stie. Azi zambesc.

Imi este dor de Inocente si povestirile ei de la inceput.
De perioadat cand Andressa povestea cum este viata cu in polonia cu bursa Erasmus. Nu a trecut mult timp de atunci dar ...... imi este dor.

Oamenii se schimba si asta nu imi place. Visez sa ramama totul cum este azi. Sa nu se mai schimbe nimic, sa nu mai involuam sub pretentia ca evoluam,

Visez sa stiu gramatica limbii romane :D


Visez ca iubirea mea va dura vesnic

Un comentariu:

Luciana spunea...

asta se poate rezolva cu un manual de gramatica :D
nice pics, btw