miercuri, 26 septembrie 2007

Pula si prefectura.

Arhi scrie despre petitia initiata de PRO TV

http://www.arhiblog.com/sociale-petitia-pentru-salvarea-animalelor-violentate

Parerea mea :


Esti ca o baba obosita. Cand se face ceva spun si obositele alea "pensia mea si pensia mea" Asa esti si tu. De ce plm sa nu se faca legea aia si aia de se joaca fotbal cu o pisica sa plateasca niste amenzi mai mari sau aia bat animalele pana le omoara pentru ca nu au bani de mancare, job.

Daca ii dai una fiului tau eu spun sa nu vina aia de la noua politie a animalelor si sa vina aia de la directia copilului sau cum pula mea se numeste si eventual si un boschetar sa ti futa tie una in freza?

Ce are sula cu prefectura bre?

Si te mai plangi de romani si romania cand tu reprezinti romanul tipic.

Daca cineva vrea sa faca ceva tu sari repede cu economia si alte rahaturi.

Nu vrei sa ne faci fericit sa te muti prin Africa pe undeva ca acolo nu au legi de genul si poti sa ti vinzi si familia?

Niciun comentariu: