joi, 20 martie 2008

Videoclip: Contrast - Aripi






Versuri: Contrast - Aripi


Pasi nu-i mai simt
Si-ncet ma ridic
Stiu ca haina mi-e de inger
Simt ca cerul mi-e deschis

Minti s-au inchis
Dar tu m-ai deschis
Tot mai alb e gandul care
Poarta tot ce mi-ai promis

Cand lumea uita de mine
Da-mi aripi
Pamantul nu ma mai tine
Da-mi aripi
Ti-e dor de mine
Da-mi aripi
Mi-e dor de tine
Fa sa zbor
Fa sa zbor

Cand Te inalti
Atunci Tu cobori
Maini intise pentr-o cruce
Sint maini intinse pentru zbor

Cand lumea uita de mine
Da-mi aripi
Pamantul nu ma mai tine
Da-mi aripi
Ti-e dor de mine
Da-mi aripi
Mi-e dor de tine
Fa sa zbor

Nu pot sa zbor si-as vrea sa zbor
Nu pot sa zbor si-as vrea sa zbor
Fa sa zbor
Nu pot sa zbor as vrea sa zbor
Nu pot sa zbor as vrea sa zbor
Nu pot sa zbor as vrea sa zbor
Nu pot sa zbor si-as vrea sa zbor
Nu pot sa zbor
Inca mi-e dor sa mor in zbor

Da-mi airpi da-mi aripi da-mi airpi
Vreau sa zbor
Cand lumea uita de mine
Da-mi aripi
Pamantul nu ma mai tine
Da-mi aripi
Ti-e dor de mine
Da-mi aripi
Mi-e dor de tine
Cand lumea uita de mine
Cand lumea uita de tïne ...

Niciun comentariu: