marți, 13 ianuarie 2009

O noua sesizare catre CNA

Urasc cenzura si poate in cazul Danei Marijuana am exagerat dar cred ca acum am dreptate.
Emisiunea reclamata este Acces Direct din 13.01.2009

Textul reclamatiei:
"In cadrul emisiunii ACCES DIRECT a fost adus in discutie cazul unei asistente maternale care a violat persoanele aflate in grija. Au fost difuzate materiale doveditoare prost blurate in care se vad imagini explicite in timp ce intretine raporturi sexuale. Imaginile au fost difuzate de doua ori si este cu atat mai grav cu cat in imagini sunt fiul doamnei respective si o alta persoana care sufera de grave dizabilitati psihice. Consider ca pe langa materialele explicite difuzate la o ora nepotrivita , nu a fost suficient protejate victimele din acest caz"

Emisiunea este inca gazduita online la adresa ACEASTA


Exagerez eu ? Sa mi spuna cineva ca am dreptate pentru ca incep sa ma cred un mic comunist pentru ca eu urasc institutia dar am facut pana acum doua reclamatii

Niciun comentariu: