sâmbătă, 10 ianuarie 2009

PREVENTEL - BAZA DE DATE LEGALA ??

Nu stiu cat de legala este aceasta baza de date ( desi am cerut numele ei, nu am fost informat )

Nu am platit la timp factura la ORANGE si m-am trezit in nu stiu ce baza de date despre care presa si avocatul URBAN spune ca este ilegala sau la limita ilegalitatii. ACum nu imi mai ramane decat sa l contactez pe nenea avocat URBAN si sa vad daca primesc un raspuns de la el. Daca imi este vaforabil eu merg mai departe :)

Cititi mai jos reclamatia facuta si raspunsul primit de la reprezentantul ORANGE



Stimate domnule ***************,

Va multumim pentru sesizarea inaintata si dorim sa va precizam urmatoarele aspecte :

Datele dumneavoastra cu caracter personal au fost prelucrate in aceeasi modalitate ca a tuturor clientilor Orange Romania, in conditiile notificarii si aprobarii primite de la ANSPDCP.

Acestea au fost colectate in momentul semnarii contractului de abonament, dumneavoastra fiind de acord in prealabil cu aceasta operatiune precum si cu scopurile in care ea a fost executata (Art. 9.8).

Prin semnarea contractului ati fost de acord cu:

- prelucrarea datelor dumneavoastra personale in orice actiuni de promovare a serviciilor/facilitatilor oferite de si/sau prin intermediul Orange Romania prin marketing direct;

- prelucrarea datelor dumneavoastra personale de catre Orange Romania prin introducerea lor intr-o baza de date speciala ce va putea fi utilizata de Orange Romania in relatiile comerciale cu ceilalti operatori de telefonie mobila sau fixa, precum si in orice baze de date referitoare la debitori – in situatia in care nu va veti indeplini oricare dintre obligatiile asumate prin contract;

- prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal si orice alte informatii furnizate de dumneavoastra in scopul realizarii unui interes legitim al Orange Romania, pentru constituire de baze de date si utilizarea acestora, oricare ar fi ele.

Orange Romania nu face publice numele, adresa si numarul de telefon ale Clientului, cu exceptia cazurilor prevazute de lege sau expres acceptate de catre Client. Orange Romania asigura confidentialitatea datelor furnizate de Client, in conditiile legii si in conditiile prevazute in Contract, acceptate de catre Client.

Va subliniem totodata ca Orange Romania este un operator de date personale notificat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, avand numarul de inregistrare 1014 si respecta toate prevederile legale in domeniul protectiei prelucrarii datelor personale.

Ramanem la dispozitia dumneavoastra si va asiguram de intreaga noastra atentie si consideratie.

Cu stima,

Georgiana Nutulescu

Asistent Serviciul Clienti


From: webmaster
Sent: Thursday, December 04, 2008 1:00 PM
To: Customer
Subject: informatie - Evidenta Operatorilor de Telecomunicatii

Continut mesaj:

Catre ORANGE Romania, Am primit un sms prin care sunt informat ca a fost inscris ca datornic in "evidenta operatorilor de telecomunicatii". Doresc sa stiu in ce baza de date am fost incris, deoarece stiu ca conform dispozitiile legii privind protectia datelor cu caracter personal 677 / 2001 trebuia sa mi dau acordul inainte de inscrierea mea in orice baza de date. La semnarea contractului nu am semnat si alte acte care sa va ofere acest drept. Intrucat Autoritatea pentru Protectia Datelor Personale , a declarat ca nu se pot constitui intre agenti economici, care opereaza pe aceeasi piata sau pe piete diferite, structuri similare cu birourile de credit; (asta inseamna ca, doua firme nu pot sa utilizeze cu consecinte impotriva unor consumatori, datele legate de restantele inregistrate de acestia) si conform legii privind protectia datelor cu caracter personal 677 / 2001, cer scoaterea mea din aceasta baza de date. Astept un raspuns scris din partea dumneavoastra in care sa se precizeze conform carei legi sau paragraf din contract am fost inscris in aceasta baza de date, denumirea bazei de date si administratorul acesteia,in speranta rezolvarii pe cale amiabila a aceste situatii. Cu respect ***********************

Date expeditor:

Niciun comentariu: