marți, 26 februarie 2008

BLOG IN VACANTA :) REVENIM :)

3 comentarii:

Meghindo spunea...

yo te cred k ai nevoie de vacanta dar te rog yo fa ceva cu asta : http://www.youtube.com/watch?v=HhAm-D8876Q

nush dai report,flag ce vrei,numa scoate'l de acolo k eu mie mi s-a oprit inima in loc,daca da vreun copil de 14 ani peste asa ceva ramane cu sechele pe viata!
fa ceva!

Livero spunea...

m ai omorat cu filmuletul :(
i am dat flag si l am trimis la un redactor de la protv ; si catre o fundatie sa se uite un avocat la el :( sa vada daca se poate face ceva ; nu stiu ce lege era in vigoare acum 8 luni; chiar daca sunt identificati noua lege nu se aplica retroactiv si primesc o amenda de toata jena

Meghindo spunea...

slava D-lui ... oricum,eu m-am pierdut total cand am vazut prima parte,nu l-am vazut pe tot k nu am putut,l-am facut pe ala troaca de porci am dat si eu videoclipu pe la toti si toate ce stiam sa ii dea flag si toate alea dar nu stiu cat mai rezista videoclipu ala
nu stiu legile si nu stiu cum se aplica dar stiu k legile morale dupa care eu inca ma mai ghidez in viata ma impiedica sa accept asa ceva
macar sa iasa videoclipu de pe youtube,nu carecumva sa de-a vreun copil sau o persoana mai slaba de inger peste asa ceva,e groaznic
oricum,parerea mea e ca vor mai trece ani buni si vor mai muri zeci de animale pana ca legea sa fie intradevar respectata