miercuri, 13 februarie 2008

Ziua de azi

Am vazut azi dimineata un catel de talie mare care sangera si am ramas f impresionat.Parea de rasa si pierdut de stapan. Pt ca nu aveam masina si trebuia sa ajung si la servici am spus sa cer ajutor de la fundatiile de salvare animale. Din 15 fundatii doar una singura m a ajutat efectiv prin deplasare la locul indicat de mine in rest..... doar 2 emailuri rautacioase

Traducerea mea: " suntem fundatie dar nu inteleg de ce ne contactezi cu problemele tale"
Precizez ca primul mesaj a venit de la o adresa @protv.ro :) si de aici ma gandesc eu ca avea ceva posibilitati sa ma ajute mai ales ca m am oferit sa platesc transportul si tratamentul catelului :(

Plus oamenii "esti fraier, e doau un caine, nu inteleg ce te afecteaza" a facut ziua de azi cea mai trista zi de anul acesta :(
Sper ca acel caine a fost salvat de altcineva sau poate o fundatie a salvat acel caine fara sa ma si anunte ca a fost salvat


Draga Sorin,

Iti scrie un om care a tot avut de plasat caini/pisici salvati in conditii-limita: nu mi-o lua in nume de rau, dar cel mai usor lucru e sa rogi pe altul sa faca, ceea ce n-ai facut tu. Daca ti se rupea inima de sarmanul animal, il luai pur si simplu, chiar in clipa in care ti-a iesit in cale. Cu orice pret.

(nici eu nu am bani/masina/timp, dar nici nu incarc sufletele altora cu problemele mele. Cum crezi ca un iubitor de animale poate sta linistit dupa mesajul asta?) Altadata actioneaza, nu da mailuri... e singura masura eficienta!

Nu te judec, dar ma enerveaza situatia.





Eu nu am resurse, personal, timp si bani pt cainii loviti. Ne ocupam, cum scrie si pe site, de adoptii.

Niciun comentariu: