miercuri, 13 februarie 2008

Ugent urgent Boxer tigrat,femela




Foarte foooarte foooarte urgent... o femela boxer tigrat...are 2ani si putin a fost abandonata la adapostul de caini Bucov [5km Ploiesti] pe motiv ca n`o mai vor pur si simplu ...
in aceasta sapt o voi aduce la mine acasa pentru ca la adapost n`ar rezista..totusi eu mai am un caine si o pisica si locuiesc intr`un bloc cam de pensionari ...

si 2poze cu ea...

daca e cineva interesat...makar un adapost temporar ... e pakat de ea pt ca e foarte blanda si extrem de jucausa


6 comentarii:

Meghindo spunea...

Subiectul asta chiar merita un mass,chiar daca e primu si ultimul din viatza de yahooer

NaTy spunea...

Ce scumpica e.... :( As luao eu, dar n-am cum... deja am doi caini, un boxer mascul si un maidanez, o sa mai am inca unul incurand, tot boxer... doua pisici si un hamster... :-s Sper sa pot gasi pe cineva sa o adopte... Numai n-o da afara, n-ar rezista in frig... sunt foarte sensibili. :(:(

Marius spunea...

Salut. As vrea sa facem schimb de linkuri. Poti sa ma contactezi pe mail sau pe messenger, la ID-ul ovydiucraiova

Livero spunea...

caz rezolvat; catelul are casa :D

Livero spunea...

catelul are o casa acum

Meghindo spunea...

ei da...OMG I'm soo happy....WoW ;-O

YaY ... pe bune k mi s-a luat o piatra de pe suflet,acum can dma uit la pozele cu ea pot sa zambesc fara sa ma gandesc OMG oare ce se v-a intmpla si cu cazul asta nefericit de "stapani adulteri" ;-/
YaY...absinthe for all y'all ;-D