sâmbătă, 2 februarie 2008

Scandalul RoBlogFest 2008


Marele concurs pt blogari a inceput si anul acesta si din pacate, au inceput si scandalurile. De ce eu? de ce nu eu? ce cauta fufa aia in juriu? de ce ea si de ce nu eu? cum sa ma jurizeze ea pe mine? Urasc concursul si nu vreau sa particip dar vin la "decernarea premiilor" sa ma intalnesc cu lumea. Adica mai penibil de atat se poate?
Zoso nu participa ( probabil din respect pt altii , iar castiga toate categoriile individual si compus :P ) A da: zoso nu vrea sa participe; ba participa; este in juriu bla bla bla rahat.
Nu inteleg de ce toata lumea se zbate sa faca parte din blogosfera asta?
Eu sunt fericit ca nu fac parte din ea :) Nu sunt blogar , sunt barfitor de profesie :D
Cat despre presupusa conversatie avuta de innOcente pe messenger in care spunea ca nu vrea sa se marite cu nu stiu cine..... eu pot sa mi fac 10000 de id uri si sa spun ca sunt arhi zoso sau cine plm vreau eu sa fiu in ziua aia si sa public pe net :) Stiri gen CanCan si Atac. Libertatea a devenit un ziar stilat prin comparatie

Un comentariu:

Arhi spunea...

discutia e reala, dude. singura chestie e ca era in gluma, ca si postul, dealtfel.