joi, 1 martie 2007

1 Martie

Toata lumea azi a trimis pupicuri si martisoare virtuale. SA VA FIE DE BINE !!!!
mass pe yahoo: "pt toate fetele pupik si multa iubire" ( am doua OO si nu accept pupikul ) :D
Asta intra in categoria mass: "Craciun Fericit" "la multi ani 2007" adica na` uite ba ca m am deranjat si eu sa scriu trei randuri si sa f*t la cap pe toti din lista mea.
In zona de unde vin eu de 1 Martie toata lumea primeste martisoare. Barbatii dau la femei si invers. Reprezinta venirea Primaverii sau ceva de genul :D
Intro discutie pe messenger, cu doua persoane, am povestit cum este in Bucovina de 1 Martie si cei doi nenea au inceput sa rada. M am suparat ( relativ ) si am iesit. Adica, eu tot nu inteleg ce este de ras cand cineva face altfel. A povestit nenea Z cum o tipa din Iasi a venit la el si i a dat martisor de 1 Martie ( nenea zet este de prin bucuresti - ploiesti ) si ce tare s a amuzat el si amicii lui. Tot nu inteleg de ce....
Poate sunt eu mai greu de cap si nu inteleg :) dar va rog, poate explica si la mine :P cineva

A....., ma mai enerveaza ceva:
***tanti aia cu blogul de corecteaza prin blogosfera ; get a life ca nu intereseaza pe nimeni corecturile matale; daca esti asa buna si faci din bunatate mai bine lasi un comentariu sau trimiti un email;
***Osama Blog. Un nenea nu avea ce face si acum se sparge in figuri ca face el "atentate" in blogosfera si nu stiu eu ce rahat mai face el; Get a life si tu cu atentatele tale cu tot. Se lauda de cateva saptamani cu un nou atentat :D Poate se impiedica, cade jos si are o mica pierdere de memorie si uita sa mai scrie pe minunatul blog.
***Nu suport Universitatea Romano Americana si unele fetze de pe acolo. Plozii de bani gata care se taraie cu greu din masina lu` taticu pana in sala de curs si dupa se plange ca nu a putut copia la examene si "ce facultate e asta? nu era asa inainte" Adica ...... e universitatea de rahat pt ca nu a putut copia nenea. Stai acasa si nu mai consuma aerul altora prin zona , oricum taticu te face director si fara diploma de la URA ASE ARTIFEX UNIVERSITATE si ce alte rahaturi de universitati mai sunt
***Nu suport studentii cu "universitatea mea este mai tare, a ta este de rahat" Surpriza : toate sunt de rahat, indiferent ca scrie ASE sau Spiru Haret pe ea. Mi a placut tipa din revista studentMax. A spus ceva de genul " ce am invatat intrun semestru in Franta, nu am invatat in 4 ani la ASE" si tipul de la URA care spune ca ce a invatat in Anglia si modul de predare nu se compara cu ce este in Romania. Deci, nenea nebuni cu textele " invatamantul din Romania are traditie si calitate" sa se abtina pt ca doar la un cuvant se rezuma totul RAHAT si fitzele voastre de doi lei.
Stiu, acum se pregatesc sa sara studentii cu " nu, nu, la ase se face carte " Da, stiu :D
Aveam o colega la fostul loc de munca la ASE, zi. Mergea la cursuri din an in an si mai avea si bursa. Sigur era super desteapta si se teleporta in sala de curs si inapoi la work in fiecare zi.
Exista o universitate care te invata? si nu ma refer sa te puna si tocesti 100 de pagini dupa care tu, studentule, sa urli si sa te bati in piept ca : "vai ce facultate buna si serioasa, am avut de invatat 100 de pagini deci tre sa fie serioasa si buna universitatea asta"
***Ma enerveaza universitatile de stat pt ca au locuri cu taxa. De ce? Esti de stat si atunci ar trebui sa fie fara taxa si studenti mai putini nu 100000 pe metru patrat doar pt a mai avea bani pt modernizarea birourilor rectorilor; decanilor si altele
***Ma enerveaza spitalul din Radauti. Arata oribil si jegos rau de tot dar sa vedeti ce birouri moderne au doctorii. Bine ca asistentele sunt mai dragute relativ decat prin alte parti
***Ma enerveaza MEDSANA Bucuresti pt ca mi a papat banii si m au ajutat cu un rahat ( de cele mai multe ori) .
Pt 3 minute de consultatie am platit 60 ron. Cat sa scrie reteta si sa puna doua intrebari.
***Ma enerveaza si RomGerMed Bucuresti pt ca au doctori care te trateaza cu curul. Ori la stat, ori la astia, tot una este
***Nu suport profesorii cu texte de genul " tu stii cine sunt eu? daca nu, cumpara cartea si vei vedea" Stiu cine esti tu si nu ma intereseaza :) si nici nu iti cumpar cartea facuta mai mult din copy/paste din cartile de afara

2 comentarii:

Sonius spunea...

Referitor la Martisor, mi s-a spus ca e vorba ca numai barbatii sa dea femeilor martisoare si nu invers... Si eu, cand eram mic, voiam o chestie faina, dar au ras toti si am cand am intrebat de ce ei rad mi s-a raspuns care era traditia... O tampenie de traditie... >_< Imi place mai mult cea din Bucovina, asa era fair-play. -_^

Livero spunea...

:D Asa asa Love Bucovina :P si traditia de acolo :)