duminică, 4 martie 2007

Sunt rau :D

M am saturat de lumea de pe internet si de peste tot. ( inclusiv de mine )

***"Sunt grasa, nu stiu ce sa fac" Daca esti grasa mergi la doctor ( poate ai probleme de sanatate ) sau daca nu OPRESTETE DIN MANCAT. Sa stii ca, DA, zece mese pe zi este prea mult si , DA, mancarea de la KFC, McDonalds te face grasa. Si DA, aparentele sunt mai importante decat sufletul ( vezi in ce lume traiesti si dupa nu mai crede tampenii de genul "sufletul conteaza" )

***"Nu mai am o viata decand cu PC ul si internetul" INCHIDE DRAKU pc ul ala. Te asigur ca nu se declanseaza sfarsitul Lumii, nu iti mor rudele, nu vei avea ghinion 1000 de ani, nu vei ramane insarcinata de la sex oral


***"Sunt alcoolic" Foarte bine pentru tine. Bea pana mori si nu ma mai fu*e pe mine la cap cu asta.Nu ma intereseaza ca te a lasat nevasta amanta si altele. OPRESTETE; Nu mai da BANIIIII pe bautura. Este simplu. Nu iti mai plange de mila


***"NU am un job, la varsta asta sunt un ratat" FOARTE BINE. Si daca mi te plangi mie ai mai multe joburi? Cate cv uri ai depus in ultima luna, dar in ultimul an?

***"Zoso este nesimtit, porc, gay , imi sterge mesajele" De ce tot insisti sa scrii mesaje pe blog la el daca este asa de nesuferit? Get A Life. Zoso.ro a murit pentru tine. Nu ai virusi care deschid pagina aia. Tu singur o deschizi. OPRESTETE si nu te mai plange atat. Nu te a omorat nimeni


***"Am vazut fotografie cu zoso si e urat" Bine ca esti tu Bred Pit si Anjilina Jolie la un loc :D Get a Life si mergi pana la OGLINDA. Mutra aia urata esti chiar tu. Da, ai riduri......... Da, esti batran........Da, ai inceput de chelie. Daca repeti ca NU sa stii ca tot nu dispar

***"Daca vreau distrug reputatia ta pe net" Dute BIP BIP. Nu am reputatie pe net si daca o strici tu nu am sa mor. Maine fac alta identitate pe net. Sunt fata 90 60 90 studenta la drept si blonda. Devin ce vreau eu.......pentru ca pot.

Niciun comentariu: