vineri, 23 martie 2007

P2P World

in pula mea de ce tragi poze de la mine; speri sa vezi fete goale
nu le lasa la share daca te deranjeaza
pai si in pula mea daca tiam zis sa nu tragi
u ce pula mea intelkegi
esti pe DC; cand pui ceva la share inseamna ca permiti ca restul utilizatorilor sa downloadeze
ce pui tu la share este decizia ta
si cat timp ai pus la share pot eu sa downloadez
daca esti inebunit sa ai cati mai multi GB la share este problema ta ce pui la share.

Eu folosesc DC++ doar pentru lucruri legale :D si cum la share legal se afla doar fotografii la asta ma uit. Si se supara lumea ca de ce downloadez..... Hmmmmm. Daca esti noob si ai pus la share fotografiile cu ce sunt eu de vina. Eu simt nevoia de BigBrother :) Lume lume :D cine foloseste DC++ si nu vrea sa vada alte persoane fotografiile din PC ul personal ... este simplu.... NU LE PUNE LA SHARE

Niciun comentariu: