vineri, 9 martie 2007

Daniela Gyorfi

"Incepand cu date de 14 Martie 2005, Daniel@ are o adresa in lumea internetului www.danielagyorfi.ro. Avand parte de un aspect foarte modern acesta cuprinde stiri, biografie, discografie, fotografii, muzica, contact, forum si in viitor vor fi adaugate alte sectiuni.



1.Cu cine vei colabora pentru viitorul tau album?
Tocmai am scos un album cu Adrian si nu m-am gandit inca cu cine voi colabora
pe viitor.
Am scos si o melodie dance care se numeste Hei Tu si la care voi filma si un
videoclip.


2.Ce parere ai de invazia de reviste si ziare de scandal?
Cred ca sunt prea multe reviste si ziare de scandal, iar paparazzi nostrii nu
sunt ca cei de afara, cum incearca ei sa fie. Majoritatea articolelor din
aceste reviste nu reflecta realitatea si sunt scrise pentru a face vanzare cu
orice pret.


3.A existat in viata ta o intamplare care ti a schimbat viata?
DA. Accidentul pe care l-a avut mama mea.



4.Esti in industria muzicala romaneasca de multi ani desi mult timp nu
ai beneficiat de o promovare buna si unele ziare te au prezentat de
multe ori ca pe un exemplu negativ.Cum ai reusit sa ramai in atentia
publicului?

Am mers mai departe orice s-a intamplat.Sunt multi oameni rai care incearca sa
te distruga, dar deasupra lor se pare ca sunt si oameni care apreciaza ce
faci.
Banuiesc ca datorita lor am rezistat.



5.Crezi ca in societatea moderna Dumnezeu isi mai are locul?Daca da,
cum iti explici superficialitatea cu care tanarul modern trateaza
problema divinitatii?

Exista un Dumnezeu. Si din cate vad eu sunt foarte multi oameni care cred in
El inclusiv tinerii. Problema este ca ne gandim mai mult la El numai cand dam
de greu. Si El atunci ne arata ca exista.


6.Daca crezi in Dumnezeu, cum il vezi pe El?
Eu cred ca fiecare om are un inger al lui care il vegheaza.

7.Un mesaj pentru studenti.
Sa luati toate examenele si sa aveti parte numai de bucurii in viata."


Un mini interviu luat pentru Fiidestept.com si Romantic Blue acum mult timp :P
Un mic detaliu :D Site ul fiidestept.com este un site serios pentru studenti si nu este adevarat ce s a spus mai demult la Dan Diaconescu Direct si anume ca unele vedete au refuzat sa acorde interviuri pt fiidestept.com datorita caracterului imoral al site ului.
Oricum dupa cum se vede mai sus, nu ma pricep la asa ceva :D si nu mai vanez vedete sa le stresez :D M am plitisit relativ repede :) dar poate mai invat in viitor si ..... vedeta devin :P

Dupa aproximativ trei ani de colaborare cu Fiidestept.com am hotarat sa nu ma mai implic in acest proiect datorita ....... mereu este un proiect iubit de nenea Hux dar care nu are timp pentru acest site. Am incercat sa fac o comunitate online in jurul forumului dar am ajuns la concluzia lui Zoso : " prima data trebuie sa fie comunitatea si dupa sa apara si forumul " si am obosit ca in fiecare zi sa sterg spam ul :D
Saru` mana nenea HUX pentru tot :)

Niciun comentariu: