miercuri, 14 februarie 2007

Dependet de internet ?

Oare sunt dependet de internet? :D Sa vedem datele problemei:
Esti dependent de internet
***daca stai online 29 de ore si la sfarsit realizezi ca nu ai facut nimic?
***daca in 24 de ore accesezi de nenumarate ori zoso.ro ; vladinho; andressa ; stingo ; Blogu lu` Florin desi doar zoso publica mai multe articole intro zi?
***daca ti ai dat demisia de la job de doua luni si ceva si azi ai realizat ca a trecut asa de mult timp fara macar sa depui un cv?
***daca te ocupi de mai multe site uri si comunitati online si pe parcursul a 24 de ore verifici de nenumerate ori contorul de la trafic.ro pt fiecare site?
***daca atunci cand nu esti pe internet te gandesti non stop ce sa intamplat cu site urile de care te ocupi ( care nu aduc nici un profit personal ) ?
***daca inca mai accepti oferte de a te ocupa de alte site uri desi nu ai timp nici sa mergi la WC :D ?
***daca ai ajuns la 50 de kg (1.80) ?
***daca ai un examen important peste doua saptamani si peste cateva zile trebuie predat proiectul ( un examen pentru care ai investit peste 30 000 000 lei ) si desi este ora 4:30 am esti online pe blogul tau?

Eu spun ca nu sunt dependent :D

2 comentarii:

InnOcente* spunea...

Eh... n-am ajuns aşa de rău :p

Sper că mai am o scăpare ;)

Livero spunea...

:D Sper si eu :)
Daca am reusit sa renunt la tigari poate am o sansa si acum :D