duminică, 25 februarie 2007

My life :D

Dependent de internet: :D
*** ma simt mai bine acum, nu mai dau refresh de 100000 de ori sa vad daca au mai postat ceva: Andressa, Florin, Innocente, Nihasa, Stingo. :P Ca si in cazul tigarilor, cred ca pana la urma am sa reusesc sa scap de dependenta asta.
*** desi ma prezint cu o lucrare cam slaba, am hotarat sa merg la examenul de disertatie in sesiunea de luna asta. ( am primit si acordul profesorului indrumator deci sper sa fie bine ).
*** m am ingrasat 2kg de cand am redus timpul pierdut pe net ( nu mai stau online dupa ora 00:00 ) PARTYYYYYYYYYY !!!!! :D
*** am renuntat sa ma mai ocup de cateva comunitati online deci mai mult timp pt mine :) din nou PARTYYYYYYYYYYYYYY !!!! :D

Altele:
sunt indragostit dar imi trece :D
nu imi mai place in Bucuresti :(
vreau la munte sau la mare :)
Sa vedem pe viitor :D Sper ca va fi bine :)
Marti am examenul deci...... plec sa mai invat :D

Niciun comentariu: