sâmbătă, 10 februarie 2007

Ganduri.



Am stat si am admirat zborul pescarusilor.Nu imi vine sa cred ca am reusit sa ma opresc din drumul meu spre nebunia cumparaturilor in Carfur.
Cine sunt eu?
***cel care asculta mereu Hi-Q - Dor de tine, dor de noi dar care uneori nu l suporta pe Florin de la Hi-Q :D
***cel care se uita uneori la filme pentru adulti dar merge Duminica la biserica
***cel care este este ortodox dar are prieteni de toate confesiunile religioase ( si mai merg la biserica unde merg ei )
***cel care azi este trist dar maine vesel
Pentru cineva ,din cauzele :) enumerate mai sus, sunt o persoana cu doua fetze.Nimeni nu este perfect, Azi poate urasc ceva dar maine cineva ma poate face sa iubesc acel ceva. Suntem oameni si mereu ne schimbam. Pentru prieteni cred ca trebuie sa conteze ca sunt acel cineva care s a trezit la ora 2 am, a luat un taxi si a mers sa stea toata noaptea cu un prieten bolnav.
In rest nu vad de ce conteaza pentru unele persoane in ce cred si ce fel de prieteni mai am?

Niciun comentariu: