luni, 19 februarie 2007

No Comment

Intro seara de toamna mergeam grabit spre mica mea garsoniera ( :D ma rog, garsoniera unde stau cu chirie :D ) Am trecut pe langa un grup vesel si in 8 minute am ramas fara 3 mil ( vechi :P ) fara telefon mobil ; am primit in schimb ,cadou, cativa pumni si doua - trei injuraturi :) .Normal ca era lume prin preajma dar in Bucuresti este mai simplu sa intorci fatza in alta parte si sa spui ca nu ai vazut.Si uite asa din ziua respectiva nu mai sunt asa tolerant :) , daca vad persoane de etnie rrrroma .... Brrrr
Si eram in Drumul Tabrei :D , o zona laudata de toata lumea :). Tot in zona asta ( descrisa de toti ca fiind foarte sigura ) vara trecuta a venit un nenea si a vrut sa ma jefuiasca si in mintea mea mi am spus: " a draku, tot eu :D " M am rastit putin la el (rrrrrommmm) si mi a spus ca ma taie. Yupiiiii!! De data asta se lasa cu sange :( dar cum era o zi grea (obosit de la un job de rahat) m am suparat si l am injurat dupa care am fugit :D Da, da ... sunt laş dar macar unul care nu a fost taiat :D Sunt eu slab dar sa vedeti cat de bine alerg :D

Niciun comentariu: