marți, 6 februarie 2007

R.A.T.B

Pentru prima data in 6 ani azi am alergat dupa o masina RATB. Prea multa cafea si prea mult suc ... :D Eram asa de fericit ca am reusit sa ma urc in masina.Aveam si loc , ce mai, o adevarata fericire pe mine. Dintro data ma sperii ...m am urcat intro masina gresita :( Eu si vezica mea :D nu am fost foarte fericiti. Cobor la prima , merg o statie pe jos si ajung in statie. Normal ca am asteptat un an sa vina o masina, care (normal) era plina. Totusi zambetul a revenit pe fatza mea :P
Pentru ca nimeni nu se fereste cand vrei sa cobori din masina am inceput cu " cobori la prima? " O tanti cam marisoara :P a spus da si m am asezat in spatele ei linistit. Se deschid usile si tanti nimic..... am spus ca na, poate se misca ea mai greu dar .... nimic . Iar .... coborati? da, la prima si in timpul asta se inchid usile. Numai bipuri se auzeau in capul meu. Ceva de mama, morti, neamuri si toate alea.
Oare se supara daca faceam ceva pe ea? Nu spun ce :P
In final a fost totul bine :D si ... de maine iar incep cu coturi in RATB. De ce sa mai vb cu lumea cand oricum nu asculta. Stiti doamenele alea cu 100 de genti dupa ele si dintr o data tipa " aici e Leu?" si panicate se imping ca sa coboare din masina fara sa observe ca fortat mai coboara si inca doi trei oameni. Gata, ele sunt modelul meu de comportament in RATB
Ma scuzati, aici e statia Casin? Upsi aici trebuia sa cobor FACETILOCCCCCCC!!!!

Niciun comentariu: