miercuri, 28 februarie 2007

Ganduri.

Mitar spune:
"Nu ai mai dat nici un semn de viata", "Tu nu stii sa mai suni?", "Nu am timp", "Nu pot", "Hai sa mai iesim si noi..mai bem o bere..mai vorbim..." Cu totii le stim. Cu totii le folosim. De ce? De ce se rup relatiile intre prieteni? De ce daca ne schimbam mediul... daca muncim...de ce nu avem TIMP ? De ce sa racesc legaturile...? Cu prietenii din copilarie, cu unii colegi din generala, liceu, facultate care ti-au fost si prieteni...cu care ai petrecut mult timp impreuna, cu care te-ai simtit bine... cu ei ... intelegeti despre ce vb., nu? Mi-e dor de unii dintre ei.... le mai spun uneori:" hai sa iesim" dar nu aud decat " nu pot, nu am timp, mai vorbim si vedem..." Este oare vina mea? Inseamna ca nu stiu eu sa tin o legatura? Sau cu totii patim asta? Mie mi-e dor de ei... ne-am inteles bine, nu ne-am certat si cu toate acestea..ne vedem din an in pasti sau deloc. HAIDETI SA NE VEDEM !!!! chiar daca mergem pe drumuri diferite ... gasim 2-3 ore..nu?"

Ma gandeam si eu la ceva de genul dar nu am reusit sa scriu nimic :) asa ca un copy paste de la nenea Mitar :D Te fac vedeta :P ( pe mine nu ma citeste nimeni :D )

Eu ma mai gandesc si la: de ce oamenii se schimba? Este adevarat ca traiesti langa cineva 50 de ani si tot poti avea surprize dar..... Poate este timpul sa ma schimb si eu, poate nu :D
Zilele astea au fost pline de surprize. Am descoperit lucruri noi despre mine, despre alte persoane :D despre........ si nu ma refer aici la cineva de pe net care se astepta sa ma supar pt ca a spus alta varsta, alta meserie, alte sporturi pe care le practica :D Pe net este normal sa ai 90 - 60 - 90 , mereu 20 de ani sau 18, sa fie la limita :D , sa fii studenta la drept si futomodel nu stiu pe unde :D Nu ma supar eu din astea :)

Sunt cam ... in aer dar rezumat:
**tot indragostit ( dar sper ca trece ) :D
**examenul a fost cam praf :(( ; am trecut dar......... cu nota mica. Poate mai bine mergeam in vara dar asta este :D
** nu stiu ce am patit de povestesc prea mult despre mine :D ; nu se mai repeta :)
PROMIT :D

4 comentarii:

Arhi spunea...

nd ai zis "nimeni" ziceai asta ptr ca eu sunt cantitate neglijabila?:))

Livero spunea...

matale :D esti vedeta si star si :D tot ce vrei; nu vreau sa te supar :D

Mitar spunea...

Nu ma supar :)
E bine ca ai trecut chiar si cu nota mica..eu am 3-4 restante ..pff -asta daca te refereai la fc-

Anonymous spunea...

Da, la universitatea aia trebuie 10 :D :P Cat despre restanta ... :( mai fac si ei o cafea si o vila din banii aia :D