joi, 19 aprilie 2007

Blogger exmatriculat

WE3D a fost exmatriculat

"In urma discutilor de ieri (17 aprilie 2007), ca ne vedem in consiliul profesoral, azi (18 aprilie 2007) am fost exmatriculat (cica din cauza postului de ieri).

Faza cea mai tare a fost ca dupa ce mi s-a spus ca-s exmatriculat si ca mi se scade nota la purtare la 4 am fost trimis acasa… iar la poarta nea Vasile (portarul) nu ma lasa sa plec…

Multumesc celor ce au sesizat ca ceva e in neregula… astia de ati protestat pe acolo si ati scapat de testul de la mate (ca altfel sigur nu ati fi protestat) si in rest… “Bine ati venit” noilor mei cititori."

Pentru mai multe detalii intrati pe blogul sau. Cred ca pana la urma se va ajunge si la mai mult , asa cum se intampla si in alte tari. Desi avem impresia ca tot ce spunem pe blog este pentru noi si un grup mic de prieteni , adevarul este ca publicam pe un site si anumite persoane "binevoitoare" ne vor ajuta sa ajungem unde vor ei :(

Niciun comentariu: