luni, 23 aprilie 2007

My Mail - Manifest Pro Basescu

SALVATI DEMOCRATIA DIN ROMANIA!
Duminica, 22.04.2007, Ora 17.00
Piata Constitutiei

"Actionam impreuna pentru viitorul Romaniei si pentru sustinerea presedintelui ales de noi!
Va asteptam!

PS: Tariceanu nu vine ......
Nici Geoana"

In ziua suspendarii presedintelui am fost si eu la Universitate sa vad care este treaba :)
O tanti vopista blonda ( nu era Udrea :P ) a vazut un grup de tineri ce ieseau din gura de metrou si a inceput sa strige "aici, aici" Grupul era insotit de un nenea mai batran. Tinerii au fost indrumati unde sa mearga si tipa a ramas la o discutie cu batranul. Un alt tanar vorbea la telefon "Va astept aici la gura de metrou, toata lumea care vine se intalneste aici" si " vine si galeria Stelei"
Asta este cu adevarat manifestare spontana :D
Mai erau si alte persoane ( ca si mine ) care au mers doar sa vada ce este si cine a venit pe acolo. Se barfea, unele persoane lesinate mai strigau "Basescu, Basescu" si cam atat.
Mi am platit factura la Orange Shop si am plecat acasa. Nu credeam ca vine si Basescu in piata.
Am cateva fotografii facute cu tel mobil dar softul nu imi mai permite sa le urc pe PC.

Cat despre manifestul din cutia postala .......... Nu am mers. Nu imi pasa de manifestarile astea. Am sa merg la vot si atat, in rest sa fie ei sanatosi ca nu i mai suport :)

Niciun comentariu: