sâmbătă, 14 aprilie 2007

My life :D


Am ajuns de Paste prin Suceava. Normal ca drumul cu trenul pana acolo a fost super :D Mereu se gaseste un nenea sau tanti care sa se descalte si sa si urce picioarele pe scaunul din fatza. Foarte placut cand e vara dar frumos si pe racoare :D Se simte mirosul mai bine. O tanti draguta dupa ce a fost destul de amabila sa barfeasca "tineretul din ziua de azi" si " romanii needucati" si dat jos pantofii si si a urcat picioarele langa mine. Imi venea sa spun "Pha Proasta" mor aici gazat :P Nici nu stiam ca o doamna poate sa miroase atat de frumos.
Mi a placut gara din Suceava, renovata dupa o munca de 5 ani :D Bine macar ca a iesit bine :D
Prin supermarketul din Militari :D am vazut si cum canta live Sofia Vicoveanca. Dragut :D Normal, boxele sa se auda in tot supermarketul de nu puteam sa beau o cafea linistit si sa ma inteleg cu omul de langa mine. Dar WTF Romania?
Ce vremuri .......... fara internet :D Huooo Posta Romana :P
Am fost la Gradina Botanica in Bucuresti. Un cuvant ORIBIL :( Mai bine Cismigiu sau orice alt parc. Poate doar serele sa merite vizita ca in rest ............... In foto . un fel de gradina din Israel.

Imi plac animalele de plus :D Ce sa fac.......... fiecare cu defectele lui :P
Mai tine minte cineva vremurile cand Ecran Magazin era cea mai bine vanduta revista din Romania ? :D
Au facut si o clona "Show Soc" dar din pacate cine a condus revista a avut grija sa o duca de mana in faliment :P Ambele reviste nu mai exista :)

Daca cineva a banuit ca in mine zace un suflet de artist ............ si a luat teapa :D. O "pictura" facuta cand eram mic :D

Niciun comentariu: