sâmbătă, 28 aprilie 2007

Copy/Paste www

Q: Unde va vedeti peste 5 ani?
A: In viitor
Q: Care este cea mai mare realizare a carierei dvs?
A: Am ramas peste noapte la birou sa ma lupt cu un virus care ataca reteaua. Dimineata il biruisem.
Q: Care este cea mai mare nerealizare a carierei dvs?
A: Am deschis din neatentie un atasament la un mail si asa a aparut virusul acela.
Q: De ce sa va angajam pe dvs?
A: Pentru ca sunteti disperati.
Q: Care sunt punctele dvs tari?
A: Curaj, eroism, neinfricare, credincios cauzei
Q: Care sunt punctele dvs slabe?
A: Vad dusmani peste tot. Asta nu e asa rau, fiindca le vin de hac (vezi punctul anterior).
Q: Cum ati aflat despre firma noastra?
A: Cum am aflat? Glumiti? Toata lumea vorbeste toata ziua numai despre firma dumneavoastra. Cum se numeste exact? ca i'am uitat numele, scuze, azi am vreo 4 interviuri, din care la 3 nu ma mai duc oricum.
Q: Ce salariu doriti?
A: Vreo doua mii de euro.
Q: Si pentru perioada de proba?
A: Adica in perioada de proba imi dati ceva in plus peste aia 2000? Fantastic!
Q: Cand puteti sa incepeti lucrul?
A: Care lucru? Eu credeam ca vorbim, asa, ipotetic.

Niciun comentariu: