duminică, 29 aprilie 2007

Rusia.

Cand sunt trist ma uit la filme rusesti sau la programe live din Rusia. ( 16 programe TV din Rusia gasiti AICI ) Stiu ca multi urasc limba rusa :) dar mie imi aduce aminte de timpul cand eram mic si fara nici o grija. De fapt, aveam o singura grija.......... sa conving parintii sa ma lase sa stau pe afara cat mai mult si asta nu era prea greu :) avand in vedere ca erau plecati la job pana pe la 8 seara :D
Eram FREEEEEEEE sa fac ce vreau eu.
Cand am inceput scoala eram liber sa nu merg la ore :D si asta imi placea cel mai mult. Am auzit de multe ori cuvantul "exmatriculare" :D
De ce spun toate astea? Pentru ca pot :D Pentru ca e blogul meu si aberez pe aici.
Cine citeste "Saru` mana" spun. Si daca mai lasati si un comentariu sau un vot :D atunci "Sarut manutele" :P
Vreau sa fiu mic si fara griji :) Vreau sa uit de probleme :) Se poate ?




2 comentarii:

Anonymous spunea...

SAD BUT TRUE!Desi eram dupa o cortina de fier,in spatele unui imens bloc comunist,ce parea ca va tine o vesnicie,totusi,ironic,am fost mai LIBERI ca oricand,si pot spune ca,am avut o copilarie fericita,desi lipsita compplet de jucarii prea tehnologizate.CONCLUZIA?Occidentul si democratia sunt pentru oamenii mari{si rai)De fapt,inocenta am pierdut-o noi!Doar atat!

Livero spunea...

Cred ca ambele variante sunt adevarate. fiecare intro anumita masura