sâmbătă, 21 aprilie 2007

Ganduri


Evanescence - Lithium

Ma uit in oglinda de asa de mult timp incat am ajuns sa cred ca sufletul si viata mea este acolo.
Totul se sparge in sute de bucati si sunt prea greu de pus la loc si prea mici pentru a mai conta dar totusi asa de mari incat sa ma faca sa simt durerea.
Pentru o clipa totul se opreste in jurul meu si realitatea nu mai este ce a fost. Incerc sa ma mint ca totul va avea un sens cand ma voi simti mai bine si sper ca atunci am sa reusesc sa fac deosebire intre mine si omul din oglinda.
Incerc sa mi amintesc de lumea vazuta cu ochii de copil dar ............ stau si ma intreb unde a disparut sufletul meu si vreau sa ma intorc la timpul in care credeam in oameni ; la timpul cand inca mai aveam aripi iar soarele ma incalzea mereu. Totul pare mai rece acum

Stau si ma intreb ce rost are sa stai si sa cauti adevarul cand stii ca nici un raspuns nu va fi destul de multumitor pentru a te face fericit. Am ales sa traiesc in ignoranta pentru a putea fi fericit.

Niciun comentariu: