joi, 18 ianuarie 2007

Azis Bulgaria.





Credeam ca doar in Romania exista manele :) . Dupa ce am cautat pe YouTube despre Romania am gasit si un videoclip bulgar si am inteles ca si bulgarii sunt fani ai acestui gen muzical. Citeam ca pt fiecare bulgar care l iubeste pe Azis exista si unul care doreste sa l vada iesit de pe piata muzicala. Indeplineste toate conditiile sa fie omorat cu pietre in Romania: manelist ; rom ; gay; (daca era si ungur :) ? )

In cadrul videoclipului, "Nyama", sau "I won't", apare un sarut intre Azis si un preot catolic intro biserica. Sa fie oare un proiect gen T.A.T.U cu mici copieri din cariera Madonnei?

PS: In Romania nu se mai schimba nimic; Azi ma plimbam pe Magheru si trece o masina de lux din care se auzeau manele atat de tare, de am crezut ca boxa este langa urechea mea. Personajele astea triste nu sunt amendate de nimeni?

2 comentarii:

Anonymous spunea...

conteaza chiar atat de mult orientarea sexuala sau genul muzical preferat pt a intra in gratiile tuturor(ceea ce este imposibil)....ce conteaza ca Azis este gay??problema lui....manelele de la noi din tara copiaza f mult linia melodica din Bulgaria sau Serbia....si Azis nu este un incult ca si mai toti manelisti de la noi din tara(asta pt cultura ta generala)...cat despre sarutul cu preotul acela este doar entertainment,dar mnoah...nu toti isi dau seama:)

P.S.:asculta piesa "Ledena Kralica" si vb dupa ce o asculti daca parerea ta mai este aceeasi despre Azis:)

Livero spunea...

Nu am spus ca este incult; ca am ceva cu el daca este gay :) Sa fie fericit gay; by; transexual sau ce vrea el. Daca el este fericit de ce sa mi pese mie sau sa ma deranjeze ca este intr un anumit fel :)