joi, 18 ianuarie 2007

RATB 105

Stau cuminte pe un scaun in 105. Privesc pe geam si incerc sa nu fiu atent la baba (traducere=doamna in varsta) care gafaie langa mine. Si gaf gaf gaf Image si eu nimic. Am crezut ca moare langa scaunul meu asa ca m am ridicat sa ofer locul doamnei in varsta (traducere=baba). Ma ridic si se aseaza; printr o minune isi revine si cum o baba niciodata nu vine singura (e mereu la pachet cu inca o baba sau doua, daca nu a urcat cu o baba in masina cu siguranta va gasi o intreaga echipa de doamne in varsta care se plimba prin Bucuresti pentru ca altceva nu au de facut) era si prietena ei de o viata acolo. Si gata ..... "cand se da in reluare "Povestiri adevarate" si alte subiecte de importanta nationala" si acum eu gaf gaf gaf Image langa baba ..... dar crezi ca se ridica cineva? Nuuuuuu ca doar sunt tanar si nu am voie sa fiu obosit.Image

Niciun comentariu: