sâmbătă, 13 ianuarie 2007

The Messengers.


In luna Februarie se lanseaza filmul The Messengers si cei de la SonyPictures au gasit o modalitate interesanta de promovare.Teoretic de AICI descarci un ringtone care nu poate fi auzit de catre adulti. Am ascultat si am auzit perfect :) Sunt adult si.... ce sunete urate!!!!! Imi venea sa sparg PC ul sa nu se mai auda.Ce copil prefera un RingTone care iti da dureri de cap? Bine ca filmul are parte de o super promovare deoarece fiecare asculta acel ringtone sa vada daca l aude si pe langa asta mai citeste si subiectul filmului. Sper sa nu fie si filmul o porcarie, asa cum este ringtonul.

2 comentarii:

InnOcente spunea...

Eu nu am auzit nimic :P

Ah, aveam şi căştile în urechi. Numai steluţe galbene văd acum :P

livero spunea...

:P Asa iti trebuie :P daca nu m ai crezut :D
:P